-
1. Data: 2013-06-10 21:02:00
Temat: Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
Od: "mx" <@m...@o...pl@>
Był sobie przelew, wysłałem 100 skasowali 40 opłaty (wszystkie pre-Vicentowe
półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET zaznaczyłem. Czy
oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie mam od nich sms-y z 23
i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic ponadto. To odbiorca zaufany,
poszło bez potwierdzenia. Jeszcze myślałem, że może niechcący to opcję
zaznaczyłem (pod tym względem system jest do bani), ale tym sms-m mnie
dobili! Rozumiem, że każdy SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK).
System sms-a wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?
W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms):
23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy
23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach:
23.05.2013 Zapisanie - Utworzony
23.05.2013 Podpisanie Utworzony Oczekujący
24.05.2013 - Zaksięgowanie Oczekujący Zrealizowany
"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z dnia 24.05.2013 r., uprzejmie
informuję, iż przelew na kwotę 100,00 zł z dnia 24.05.2013 r., został
zlecony przez Pana poprzez system SORBNET, co zostało potwierdzone kodem
SMS.
Zgodnie z Taryfą opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku
ICB S.A.., za realizację przelewu w PLN na rachunek w innym banku zleconego
poprzez system SORBNET na kwotę poniżej 1.000.000,00 zł Bank każdorazowo
pobiera opłatę w wysokości 40,00 zł.
Mając na uwadze powyższe Bank nie może uznać Pana reklamacji za zasadną, a
tym samym nie może przychylić się do Pana wniosku o anulowanie opłaty
wysokości 40,00 zł.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.
Z poważaniem,
Karolina Wielbacka-Lamus
Specjalista
Dział Obsługi Klientów
Departament Obsługi Klientów i Partnerów
Meritum Bank ICB S.A."
-
2. Data: 2013-06-10 21:51:33
Temat: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
Od: liliputek <l...@g...pl>
W dniu 2013-06-10 21:02, mx pisze:> Był sobie przelew, wysłałem 100
skasowali 40 opłaty (wszystkie
> pre-Vicentowe półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET
> zaznaczyłem. Czy oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie
> mam od nich sms-y z 23 i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic
> ponadto. To odbiorca zaufany, poszło bez potwierdzenia. Jeszcze
> myślałem, że może niechcący to opcję zaznaczyłem (pod tym względem
> system jest do bani), ale tym sms-m mnie dobili! Rozumiem, że każdy
> SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK). System sms-a
> wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?
>
> W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms):
> 23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy
> 23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach:
> 23.05.2013 Zapisanie - Utworzony
> 23.05.2013 Podpisanie Utworzony Oczekujący
> 24.05.2013 - Zaksięgowanie Oczekujący Zrealizowany
>
Czy przelewałeś do innego banku?
Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym.
Z powyższego wynika, że przelew zleciłeś 23 a został zrealizowany 24.
Powinna chyba pójść reklamacja na nienależyte wykonanie usługi.
Pozdrawiam
liliputek
-
3. Data: 2013-06-11 03:24:48
Temat: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"liliputek" 51b62e47$0$1451$6...@n...neostrada.pl
> Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym.
Czas_rzeczywisty =/= natychmiastowość.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
4. Data: 2013-06-25 19:46:05
Temat: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Oddało 40! (Ostatni raz)
Od: "mx" <@m...@o...pl@>
Sprawdzić nie mogę, gdyż merytoryczny system częściowo leży i pokazuje dane
z 11:04.
"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 11.06.2013 r.,
uprzejmie informuję, iż Bank podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione w
korespondencji e-mail z dnia 10.06.2013 r. Niemniej jednak, w dniu
25.06.2013 r., Bank podjął decyzję o anulowaniu opłaty za realizację
przelewu zleconego poprzez system SORBNET w wysokości 40,00 zł. Dodam, że
powyższa decyzja ma charakter jednorazowy i uznaniowy.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.
Z poważaniem,
Alina B...
Specjalista
Dział Obsługi Klientów
Departament Obsługi Klientów i Partnerów"