  • Data: 2010-02-03 13:43:28
    Temat: Mertium+Open+Eurobank
    Od: Magniana <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zamiast założyć kilka lokat optymalnych w OF, wnioski złożyłem w Meritum. Przelewy
    poszły z Eurobanku z mojego konta przy czym logowałem się i wykonywałem przelewy z
    systemu transakcyjnego mojego pełnomocnika, a co za tym idzie przelew poszedł z
    numerem mojego konta, ale jako nadawca widniał pełnomocnik. Mertium odrzuciło
    prawdopodobnie te przelewy i teraz kilka pytań:

    1)Ile czasu czeka się na zwrot pieniędzy od Meritum, jeśli nie akceptują przelewu
    przychodzącego?
    2)Czy w systemie Eurobanku jest możliwość zmiany danych nadawcy, tak aby mimo że
    loguję się na konto pełnomocnika przelew wychodził z moim imieniem i nazwiskiem?
    3)Będę otwierał lokaty w OF, czy OF(a raczej Nobel) odrzuci mi przelew jeśli dane
    nadawcy będą różne od danych wnioskującego o lokatę?

    --
    Magniana