  • 1. Data: 2006-02-28 21:30:19
    Temat: Mozliwosc wycieku numeru CVV2 z korespondencji mBanku
    Od: r...@g...com

    Otrzymalem poczta numer CVV2 do eKarty. Zauwazylem, ze numer i
    moje dane osobowe jest odcisniety na wewnetrznej stronie koperty z
    karteczka, na której sa napisane dane. Móglbym wyrzucic koperte
    w calosci i w ten sposób dac komus dostep do poufnej (co mBank
    sam podkresla) informacji o swojej eKarcie.

    Troche to amatorszczyzna.

  • 2. Data: 2006-02-28 22:11:17
    Od: "LongeR" <L...@f...net>

    sam podkresla) informacji o swojej eKarcie.

    Troche to amatorszczyzna.

    Bzdura

  • 3. Data: 2006-03-01 12:32:44
    Od: r...@g...com

    Bo?

  • 4. Data: 2006-03-01 20:59:00
    Od: "zenek" <z...@w...PL>

    Uzytkownik <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    >w calosci i w ten sposób dac komus dostep do poufnej (co mBank
    >sam podkresla) informacji o swojej eKarcie.

    Dzieki za informacje ! Na szczescie nie zdazylem wyrzucic smieci :)

    Oczywiscie ,ze amatorszczyzna. Powinni uprzedzac o tym ,ze dane sa takze na
    kopercie.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 5. Data: 2006-03-02 15:02:47
    Od: r...@g...com

    A oto odpowiedz z mBanku:

    "Witam,
    Uprzejmie poinformuje, ze kod CVV2 posiada tylko jedna perforacje,
    zatem ma miejsce na otwarcie tylko z jednej strony.

    W przypadku dalszych pytan prosze o kontakt.

    Pozdrawiam
    Monika Sadowska
    Zespól mLinii
    mBank"