    From: " az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT
    Date: Mon, 18 Jun 2012 10:27:42 +0000 (UTC)
    <jr5dp0$8d3$1@inews.gazeta.pl> <jr5h8k$ik0$1@news.task.gda.pl>
    <jr5odq$84a$1@inews.gazeta.pl> <jr74uc$n63$1@news.task.gda.pl>
    <jr803n$ahj$1@inews.gazeta.pl> <jr89oo$j39$1@news.task.gda.pl>
    <jr8ep6$hn3$1@inews.gazeta.pl> <jrabq8$gtp$1@news.task.gda.pl>
    <jrads4$7v2$3@inews.gazeta.pl> <jraqgq$lfq$1@news.task.gda.pl>
    <jrb3b2$1k0$1@inews.gazeta.pl> <jrb6ku$lfg$1@inews.gazeta.pl>
    <jrb8dm$r4d$1@inews.gazeta.pl> <jrbrj5$a62$1@inews.gazeta.pl>
    <jrccg8$d4c$1@inews.gazeta.pl> <jrckkb$vp$1@inews.gazeta.pl>
    <jrcnc6$4j7$1@inews.gazeta.pl> <jrdsu7$bo3$1@inews.gazeta.pl>
    <jredk2$8i2$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@4...net>
    <jrerfm$h88$1@inews.gazeta.pl> <jreu4n$op3$1@inews.gazeta.pl>
    <jrjd50$jtv$1@inews.gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
    > Czy Ty, pierdolony sługusie złodzieja Kopani i gnoja Ozorowskiego :)
    > potrafisz przytoczyć jakiekolwiek argumentu swojego wodolejstwa
    > i pustosłowia? Potrafisz powołać się na jakiekolwiek moje
    > wodolejstwo? Potrafisz podeprzeć się jakimś konkretnym przykładem?

    Oho, po takim ostrym tonie wypowiedzi widzę że "walnąłem w miekkie" ;)

    Dwa pierwsze cytaty jakie znalazłem, zajęło mi to 3 minuty:

    "To rocznie 600 -- z tego wszystkiego chyba kupię jeszcze odwilżacz.
    Klimatyzator przenośny, odsączający wodę już mam, ale IMO lepsze efekty
    uzyskam, wrzucając do łazienki odwilżacz ciągnący 180 watów... W Leroju taki
    jest za niespełna 450 złotych. :) "

    "W ciągu godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni z oknem zewnętrznym, wyposażonej w kuchenkę gazową 50 m^3/h
    w łazience + 30 m^3/h w wydzielonym WC + 15 m^3/h w garderobie suma to
    70m^3/h+50m^3/h+30m^3/h+15m^3/h=165m^3/h; kubatura to 2.5m*65m^2==162,5m^3
    Tymczasem kominy nie tylko nie ciągną, ale potrafią wdmuchiwać smród do
    mieszkania. :) źródło to PN-83/B-03430; ciśnienie na wywiewnikach (oknach)
    ma wynieść 10 Pa"

    Zresztą, po co ja dostarczam dowodów, skoro "koń jaki jest, każdy widzi" ;)

    > Obowiązującą tu (i nie tylko tu) normą jest podawanie swego
    > imienia i swego nazwiska, czy choćby jednoznacznego, unikalnego
    > pseudonimu. Ty zaś kryjesz się za parawanem bezwartościowego
    > określenia z, az, anonim itp.

    Od kilku lat uzywam nicka az.anonim, głównie udzielając się na forum gazety,
    więc nie zarzucaj mi zmienności w tej kwestii. To, że nie podpisuje się z
    imienia i nazwiska jest raczej wyrazem zdrowego rozsądku. Nie chcialbym, żeby
    taki Eneuel zaślepiony nienawiścią odstrzelił mi rodzinę. Wystarczy, że
    zasypujesz mnie inwektywami mimo, że ani na to nie zasluzylem ani sam tego nie
    robię. Taki wyraz słabości w skrajnych przypadkach może się przerodzić w coś
    groźniejszego i nieobliczalnego.

    > BTW -- plunąłbym na Boga, gdyby kazał mi bać się!!!

    Ok, a teraz zastanów się jak bardzo odpłynąłeś od rzeczywistości. Gdzieś w
    swoim zapienieniu przporządkowałeś mnie do Rydzykowców po czym popędziłeś tak
    daleko, że taranem przebiłeś absurd. I to jest właśnie niebezpieczne.

    Wszystkie ad personam puszczam bokiem i dalszej polemiki nie podejmuję, bo 1)
    nie mam na to czasu, 2) jaki jest sens dyskutować z silnie zaspergerowanym
    człowiekiem żyjącym we własnym świecie.

    Widzę, że neoniusz (być może nie on jedyny) juz jakiś czas temu próbował
    zasugerować to samo co ja, niestety najwyraźniej nie dotarło to do ciebie. Nie
    dociera też i teraz, co wskazuje na poważny stan kliniczny w jakim się
    znajdujesz. Sugeruje więc skontaktowanie się z lekarzem lub farmaceutą.

    > Ja wysłałem na grupy dyskusyjne ponad 40 tysięcy postów.

    A znasz taką nierówność? ILOŚĆ != JAKOŚĆ. W twoim przypadku raczej można
    byłoby ułożyć proporcję: ILOŚĆ/MIAŁKOŚĆ=1, inaczej mowiąc wraz z ilością
    proporcjonalnie wzrasta miałkość. Co potwierdzają ostatnie twoje posty i co
    było do udowodnienia.

    Nie sądze, żeby mimo otagowania wątku jako OT inni chcieli pobierać cały
    łańcuszek tego typu postów więc proponuję go zakończyć. Ty też na pewno masz
    znacznie ciekawsze zajęcia od pisania hurtowo postów na grupie. Oh, wait...