  • 51. Data: 2019-10-21 08:32:45
    Temat: Re: Mille CHF
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 22:16, Robert Sierant pisze:
    > no to muszę Cię zmartwić, kredyt w CHF mam, ale akurat nie w Mille
    > tylko, że jego oprocentowanie (dostałem w pt pismo z banku) to obecnie
    > 0,0548%, co miałbym chcieć z tym zrobić? kto mi kasę pożyczy taniej?

    TSUE powiedziało że to Ty decydujesz.
    Nie można Cię zmusić do zmiany tej umowy.
    Interes kredytobiorcy jest najważniejszy

  • 52. Data: 2019-10-21 08:35:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 00:36, J.F. pisze:
    > To potem bedzie jeszcze niezawisla apelacja:-)

    Może trochę poczytaj o wyrokach w Polskich sadach i o wyroku Tsue.

    Bo na razie zachowujesz się tak jakby nic się w ostatnich miesiącach nie
    wydarzyło. A WYDARZYŁO SIĘ. I to dopiero początek.
    Tsue jest tylko trybikiem w szerszym trendzie.

  • 53. Data: 2019-10-21 08:36:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 22:21, Robert Sierant pisze:
    > jak mu zdolność nie wychodziła to mógł wziąć lub nie

    A bank mógł mu proponować klauzule abuzywne albo NIE.

    WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY

  • 54. Data: 2019-10-21 10:06:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A bank mógł mu proponować klauzule abuzywne albo NIE.
    >WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY

    Ale w kredycie na 45 lat niekoniecznie jest cos abuzywnego :-)

    J.

  • 55. Data: 2019-10-21 10:11:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >nie wydarzyło. A WYDARZYŁO SIĘ. I to dopiero początek.
    >Tsue jest tylko trybikiem w szerszym trendzie.

    O wyroku TSUE czytalem, o wyrokach w polskich sadach tez czytalem -
    ale tu trudniej wszystkie przeczytac, czy nawet srednia wyciagnac.

    Byc moze tez wyrok tsue bedzie kamyczkiem ktory uruchomi lawine ... a
    moze nie.

    Dorzuc jeszcze, ze PiS niekoniecznie zalezy, zeby "panstwowe" banki
    padly, a sady coraz bardziej beda "ich" :-)

    No chyba, ze nowy prezydent obieca frankowiczom wiecej i slowa
    dotrzyma - tzn projekt ustawy zlozy :-)

    J.

  • 56. Data: 2019-10-21 10:15:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-21 o 00:44, J.F. pisze:

    >Zgodnie z wyrokiem Tsue wybiorę to co jest dla mnie korzystniejsze.
    >Ja akurat jestem zadowolony z wyboru takiego kredytu.

    No to raczej nie wybierzesz propozycji, albowiem jak wiadomo - dobra
    ugoda to jest taka, z ktorej obie strony sa jednakowo niezadowolone
    :-)
    I moze bedziesz dalej zadowolony, a moze zlotowka znow wywinie wolte i
    frank skoczy :-)

    >Być może jednak postanowię PRZYWALIĆ bankowi za jego postępowanie dla
    >zasady. BO WOLNO MI TO ZROBIĆ i MA DO TEGO PODSTAWY. ;-)

    Byc moze. Tylko nie wiadomo, czy wygrasz :-)

  • 57. Data: 2019-10-21 10:32:00
    Od: z <...@...pl>

    Cały taki kredyt jest abuzywny ;-)

  • 58. Data: 2019-10-21 10:33:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 10:15, J.F. pisze:
    > Byc moze. Tylko nie wiadomo, czy wygrasz :-)

    Jest sprajt jest impreza ;-)

    Banki jak proponowały klauzule abuzywne też nie wiedziały czy na tym
    wygrają. Zanosi się że przegrają.

  • 59. Data: 2019-10-21 10:38:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 10:11, J.F. pisze:
    > Dorzuc jeszcze, ze PiS niekoniecznie zalezy, zeby "panstwowe" banki
    > padly, a sady coraz bardziej beda "ich"

    Z pięciu banków które mają kredyty tylko dwa i to w najczarniejszym
    scenariuszu potrzebowały by dokapitalizowania. Okazja do kupienia przez
    państwo? ;-)
    Reszta ze względu na wielkość, państwowość, umocowania zagraniczne tego
    nawet nie poczuje.
    Straszenie armagedonem w bankowości jest z każdym rokiem coraz
    śmieszniejsze.

    Przypominam że zyskowność banków w Polsce jest na wyższym poziomie niż w
    Niemczech. I to nawet po strasznych obciążeniach podatkowych.

    Generalnie śmiechu KUPA ;-)

  • 60. Data: 2019-10-21 11:02:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Z pięciu banków które mają kredyty tylko dwa i to w najczarniejszym
    >scenariuszu potrzebowały by dokapitalizowania. Okazja do kupienia
    >przez państwo? ;-)

    Do przejecia za zlowtowke :-)
    Ale czy te inne aby na pewno wytrzymaja ?

    >Reszta ze względu na wielkość, państwowość, umocowania zagraniczne
    >tego nawet nie poczuje.

    No coz - pkobp ma 25mld kredytow frankowych. To tylko 11% ... albo
    az.

    A umocowanie zagraniczne ... jak sie zagranica zorientuje, ze to za
    drogo kosztuje, to moze powiedziec - chcecie naszych pieniedzy, to
    macie.

    >Straszenie armagedonem w bankowości jest z każdym rokiem coraz
    >śmieszniejsze.

    A kto pisze o 60 mld ? :-)
    Owszem, czas mija, kredytow coraz mniej ... ale czy UFG przezyje np
    upadek Getinu ?

    >Przypominam że zyskowność banków w Polsce jest na wyższym poziomie
    >niż w Niemczech. I to nawet po strasznych obciążeniach podatkowych.

    Jak sie odliczy te franki, to moze sie zrobic ujemna.
    A wtedy ... moze byc lepiej nie konsolidowac strat w grupie :-)

    J.