  • 1. Data: 2009-10-27 13:05:00
    Temat: Mille-opłata roczna za KK?
    Od: Raff <r...@g...com>

    Czy opłata roczna za używanie karty (czyli za kolejny rok posiadania)
    pobierana jest przez Millennium na początku czy na końcu okresu? Mam
    (jeszcze) kartę Amex, której termin ważności mija z końcem
    października. Umowę o kartę wypowiedziałem w regulaminowym okresie na
    45 dni przed wznowieniem.
    Teraz widzę na wyciągu opłatę za używanie karty pobraną pod koniec
    października. I nie wiem, czy to jest błąd banku, czy też coś się
    zmieniło i Mille pobiera opłaty na koniec każdego roku?