  • Data: 2007-12-03 21:27:45
    Temat: Millenium
    Od: d...@o...pl (D) szukaj wiadomości tego autora

    Mam siostrę, ktora mieszka w niemczech. jest ona obywatelką Niemiec, ale
    pochodzi z Polski = i do tej pory miała polski dow.osobisty.
    teraz w Polsce wprowadzono obowiązek wymiany starych dowodów. A ona ma w
    Polsce konto złotowkowe w Banku Millenium. CZy w tej sytuacji ona musi
    wymieniać dowód na nowy, aby mogła z tego banku podjąc pieniądze? CZy tez
    może legitymować sie paszportem, lub niemieckim dokumentem tożsamości?
    Zaznaczam, że wymiana starego dowodu na nowy wiązałaby sie dlaniej z
    koniecznością przyjazdu do Polski, na co sobie do lata 2008 r. nie bedzie
    mogła pozwolić. Co więc moglaby zrobić w tej sytuacji?

    PS. Dzwoniłem na infolinie milenium ale tam nie ma z kim rozmawiać, czekalem
    10 min. na konsulatanta, i sie nie doczekałem = a połaczenie tel. jest
    płatne, bo Millenium nie stać na nr 0800...