eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium / Inteligo - kto winny? (dlugie)Millenium / Inteligo - kto winny? (dlugie)
  • Data: 2002-11-14 11:13:26
    Temat: Millenium / Inteligo - kto winny? (dlugie)
    Od: "Marcin Kłos" <q...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Sledzilem ostatnio watek 'Super INTELIGO-PKO BP'. Widze, ze generalnie
    wiecej jest osob zadowolonych niz nie. To dobrze wrozy. Ale moja przygoda
    jest raczej malo przyjemna. Wiem, ze te grupe czytaja osoby, ktore dobrze
    orientuja sie w sprawach bankowosci. Prosze o pomoc w wyjasnieniu mojej
    sprawy, jezeli komus bedzie chcialo sie czytac.

    4 listopada zlozylem w Millenium zlecenie przelewu do Inteligo. Mialem
    zdefiniowana platnosc, wiec przelew poszedl na stary numer konta, ktory
    podobno dziala jeszcze przez pol roku.

    5 listopada rano zadzwonila do mnie pani konsultant z Millenium i
    poinformowala mnie, ze przelewu zrobic sie nie da bo podalem zly numer konta.
    Zmienilem wiec parametry zdefiniowanej platnosci podajac nowy numer rachunku
    Inteligo. Przelew wykonalem ponownie, tym razem jako jednorazowy bo zmiana
    platnosci zdefiniowanej jest widoczna w systemie Millenium po maksimum pieciu
    dniach roboczych (niezle co?).

    6 listopada rano znowu zadzwonila do mnie pani z ta sama informacja - zly
    numer rachunku. Zapytalem co robic i jaki jest numer rozliczeniowy banku
    Inteligo na ktory pani moze przelac moje pieniazki. Pani powiedziala, ze
    takiej informacji mi nie udzieli (?) i zebym skontaktowal sie z Inteligo
    celem wyjasnienia sytuacji.

    Zadzwonilem do Inteligo no i uslyszalem to czego sie spodziewalem, czyli to
    co jest napisane na ich stronkach, czyli ze oba numery sa OK.

    6 listopada wieczorem, zlozylem ponownie zlecenie wykonania przelewu na
    platnosc zdefiniowana. 7-go rano pieniazki wyszly z banku Millenium.

    12-go rano pieniezkow nie bylo, ani w Millenium, ani w Inteligo. Zadzwonilem
    do obu bankow. W Millenium uslyszalem, ze pieniazki poszly do Inteligo i ze
    nie wrocily wiec powinny byc w Inteligo. W Inteligo powiedziano mi ze na
    zaksiegowanie przelewu maja pelne dwa dni robocze (to prawda?) wiec zebym
    zadzwonil po ostatniej sesji tego dnia.

    12-go wieczorem pieniedzy nie bylo nigdzie. Zadzwonilem do Millenium i pani
    zaproponowala mi ze przesledzi ze mna szegoly przelewu. Okazalo sie ze
    przelew zrealizowano na numer rachunku zaczynajacy sie od cyfr 11 10205558,
    a wiec nbie bedacy ani starym numerem, ani nowym, a ich SKRZYZOWANIEM !!!

    Zlecajac platnosc mialem numer konta przed oczami wiec prawdopodobienstwo
    pomylki male, ale jestem tylko czlowiekiem, wiec poprosilem pania, zeby
    przeczytala mi szczegoly zdefiniowanej platnosci. I coz sie okazalo? Podalem
    PRAWIDLOWY NOWY numer czyli zaczynajacy sie od 50 10205558. Zapytalem dlaczego
    zrealizowano przelew na inny numer rachunku niz zdefiniowany w platnosci.

    Pani nie potrafila odpowiedziec, zlozylem reklamacje. 13-go zadzwonila do mnie pani,
    zeby powiedziec mi ze reklamacja zostala uznana za nieuzasadniona bo to byl
    przelew na zly numer konta. GRRRRRRRRRRR. Powiedzialem, ze nie o to chodzilo
    w mojej reklamacji i jeszcze raz wyjasnilem, ze wiem ze numer byl zly, a wyjasnic
    chce dlaczego byl zly czyli nie taki jak JA podalem. Zrozumiala, powiedziala,
    ze oddzwoni.

    Oddzwonila. Reklamacja nieuzasadniona, pieniadze wrocily do Millenium, oplata za
    niezrealizowany przelew pobrana. Dlaczego? System automatycznie zmienil numer
    rozrachunkowy banku na numer, ktory podalo im Inteligo (dla mnie bzdura, ale
    jestem lajkonik) i powinienem reklamacje skladac w Inteligo - reklamacje na co???

    Moje pytania.

    0. Kto zawinil: Ja, Millenium czy Inteligo?

    1. Jezeli system komputerowy Millenium ma mozliwosc ingerencji w przelewy i
    poprawiania numerow rozrachunkowych banku, to dlaczego dwie pierwsze proby nie
    zakonczyly sie wyslaniem pieniedzy (numery byly prawidlowe, ale zdaniem SYSTEMU
    bylo inaczej)?

    2. Czy realizujac platnosc zdefiniowana, rzeczywicie nie mam podstaw do
    reklamacji z powodu wyslania pieniedzy na inny numer konta niz ten ktory ja
    podalem?

    --
    Pozdrawiam
    Marcin K?os

    [Money talks, mine always says 'goodbye']

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1