  • 1. Data: 2007-09-25 10:48:17
    Temat: Millenium, Lucas - co potrzebne do wyplacenia gotowki?
    Od: "Kuba" <y...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam lokaty w Millenium i Lucas Banku, obie moge zerwac bez utraty
    dotychczasowych odsetek. Co jest potrzebne do wypłacenia pieniędzy, wystarczy
    dowód, czy muszę ze sobą mieć te wsyzstkie papiery, które dostałem przy
    zakładaniu lokaty? Przepraszam, ze lamersko i ze pytam tutaj, ale millenet.pl mi
    sie laduje juz 5 minut i ciagle nie moze skonczyc.

    Kuba

  • 2. Data: 2007-09-25 18:07:35
    Od: Konlin <k...@o...pl>

    25 Sep 2007 12:48:17 +0200, na pl.biznes.banki, Kuba napisał(a):

    > Mam lokaty w Millenium i Lucas Banku, obie moge zerwac bez utraty

    Nie ma takiego banku Lucas. Jest Lukas, Lukas Bank...

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2007-09-25 19:21:07
    Od: "Leon" <l...@p...onet.pl>

    W Millenium przy większej wypłacie żądają drugiego dokumentu ze zdjęciem
    .Poza tym max limit dzienny w oddzale bez zamówienia to 20.000 chć zdarza
    sie uzyskać wypłatę i 40.000 .Ten max to na oddział .