    From: "Mithos" <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millenium = badziew
    Date: Thu, 1 Mar 2007 10:23:26 +0100

    Wystapilem sobie o MC Gold. Wyslalem wniosek, oddzwonili do mnie i udalo sie
    wszystko ustalic. Powiedzialem ze moge wydrukowac wyciagi z neta na co sie
    zgodzili, a z drugiej karty (chcialem ostatecznie polaczyc dwie karty w jedna)
    przyniose dwa wyciagi (zamiast trzech) na co pani wyrazila zgoda i powiedziala
    abym w oddziale powiedziak iz zostalo to wszystko uzgodnione z centrala i jest
    ok. Czujac indywidualne podejscie nawet sie ucieszylem i udalem sie do oddzialu,
    gdzie pan sprawdzil w systemie i faktycznie powiedzial, ze tak zostalo ustalone
    i zabral dokumenty. Bylo to w poprzedni poniedzialek. Pan powiedzial, ze do
    konca poprzedniego tygodnia ktos do mnie zadzwoni w celu umowienia sie na odbior
    nowej karty. Telefon dostalem dwa dni temu (juz kolejny tydzien) ale zamiast
    ustalenia terminu spotkanie dostalem w twarz zapytaniem "Czy dostarczylem juz
    dokumenty do wybranego oddzialu?" Troche mnie to zszokowalo, wiec odpowiedzialem
    ze dostarczylem ponad tydzien temu! Pani powiedziala ze w takim razie to
    sprawdzi i ze mam czekac na telefon.
    Dzisiaj z nienacka o godzinie 8.05 dostalem telefon, iz moje dokumenty sa
    niekompletne. Jako, ze juz mnie to zaczelo denerowac (proste wyrobienie karty,
    taaaaa) to zapytalem, ze jak to niekompletne ?! Przeciez dostarczylem DOKLADNIE
    to co podczas pierwszego telefonu ustalilem z pracownikiem (domniemywalem ze
    kompetentnym, zwlaszcza ze sie z kims tam konsultowal w celu potwierdzenia).
    Pani przeprosila mnie tylko, za to ze ktos mnie wprowadzil blad i powiedziala,
    ze musze przyniesc wszystko OD NOWA. No wiec ewentualna (coraz bardziej watpliwa
    z mojej strony) wspolpraca z tym bankiem zapowiada sie rewelacyjnie. Na dzien
    dobry ktos mnie wprowadza w blad i dezinformuje, a procedura przeciaga sie
    bardzo dlugo.

    Za to dzisiaj pani na infolini w Raiffeisen na jedno z moich prostych pytan
    odpowiedziala przynajmniej w szczery sposob "NIE WIEM" :)

    Czyli wszystko jak zwykle w polskiej bankowosci...

    --
    Mithos