eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium = badziewMillenium = badziew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mithos" <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millenium = badziew
    Date: Thu, 1 Mar 2007 10:23:26 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <es66b6$l2p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fji10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1172741286 21593 83.13.242.10 (1 Mar 2007 09:28:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Mar 2007 09:28:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:409056
    [ ukryj nagłówki ]

    Wystapilem sobie o MC Gold. Wyslalem wniosek, oddzwonili do mnie i udalo sie
    wszystko ustalic. Powiedzialem ze moge wydrukowac wyciagi z neta na co sie
    zgodzili, a z drugiej karty (chcialem ostatecznie polaczyc dwie karty w jedna)
    przyniose dwa wyciagi (zamiast trzech) na co pani wyrazila zgoda i powiedziala
    abym w oddziale powiedziak iz zostalo to wszystko uzgodnione z centrala i jest
    ok. Czujac indywidualne podejscie nawet sie ucieszylem i udalem sie do oddzialu,
    gdzie pan sprawdzil w systemie i faktycznie powiedzial, ze tak zostalo ustalone
    i zabral dokumenty. Bylo to w poprzedni poniedzialek. Pan powiedzial, ze do
    konca poprzedniego tygodnia ktos do mnie zadzwoni w celu umowienia sie na odbior
    nowej karty. Telefon dostalem dwa dni temu (juz kolejny tydzien) ale zamiast
    ustalenia terminu spotkanie dostalem w twarz zapytaniem "Czy dostarczylem juz
    dokumenty do wybranego oddzialu?" Troche mnie to zszokowalo, wiec odpowiedzialem
    ze dostarczylem ponad tydzien temu! Pani powiedziala ze w takim razie to
    sprawdzi i ze mam czekac na telefon.
    Dzisiaj z nienacka o godzinie 8.05 dostalem telefon, iz moje dokumenty sa
    niekompletne. Jako, ze juz mnie to zaczelo denerowac (proste wyrobienie karty,
    taaaaa) to zapytalem, ze jak to niekompletne ?! Przeciez dostarczylem DOKLADNIE
    to co podczas pierwszego telefonu ustalilem z pracownikiem (domniemywalem ze
    kompetentnym, zwlaszcza ze sie z kims tam konsultowal w celu potwierdzenia).
    Pani przeprosila mnie tylko, za to ze ktos mnie wprowadzil blad i powiedziala,
    ze musze przyniesc wszystko OD NOWA. No wiec ewentualna (coraz bardziej watpliwa
    z mojej strony) wspolpraca z tym bankiem zapowiada sie rewelacyjnie. Na dzien
    dobry ktos mnie wprowadza w blad i dezinformuje, a procedura przeciaga sie
    bardzo dlugo.

    Za to dzisiaj pani na infolini w Raiffeisen na jedno z moich prostych pytan
    odpowiedziala przynajmniej w szczery sposob "NIE WIEM" :)

    Czyli wszystko jak zwykle w polskiej bankowosci...


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1