eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenniumMillennium
  • Data: 2004-04-01 18:17:45
    Temat: Millennium
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dwa miesiace temu wyslalem listem poleconym standardowa prosbe o zamkniecie
    rachunku i przekazanie srodkow na inne konto. Jednoczesnie poprosilem aby w
    razie problemow kontaktowac sie ze mna telefonicznie.

    Po miesiacu sprobowalem zalogowac sie przez Millenet i okazalo sie ze
    rachunek dziala a na dodatek pobrali mi oplate za VE. Zlozylem reklamacje
    poczta wewnetrzna na ktora do dzis nie dostalem odpowiedzi.

    Pozniej sie jeszcze kilkakrotnie probowalem skontaktowac z nimi przez poczte
    w Millenecie - bez odpowiedzi (dziala to jeszcze im? czy mnie tak olewaja
    :])

    Dzis dostalem telefon od pana z Millennium ze wlasnie wznowili mi AmExa,
    pobrali oplate i wyslali go poczta i czy mam jakies pytania. Moim pytaniem
    bylo czemu go wyslali skoro zlozylem wniosek o zamkniecie rachunku. Pan
    stwierdzil: "A to ja nie bede juz panu glowy zawracal - zrobilem co mialem
    zrobic - do widzenia" i sie rozlaczyl.

    Czy Millennium tak schodzi na psy ze na sile trzyma klientow i nie chce ich
    wypuscic? Jak dla mnie sa najgorszym bankiem pod wzgledem zamykania
    rachunku. Zreszta pod wzgledem oplat tez.

    Chyba wkrotce wyskrobie pisemko do GIMBu - z ta instytucja jeszcze nie
    mialem kontaktu :-)

    Uprzedzam pytanie - do oddzialu nie mamczasu latac i zamykac konta - w
    kazdym innym banku procedura zamykania konta po wyslania listu dziala.

    --
    JaKi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.04.04 20:54 Leon
  • 02.04.04 09:58 JaKi
  • 02.04.04 17:05 Leon
  • 02.04.04 21:39 JaKi

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1