eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] Co bank jest w stanie dla klienta zrobić
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-01-16 08:57:50
    Temat: [Millennium] Co bank jest w stanie dla klienta zrobić
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Prosiłem ich o przysłanie regulaminu kart - w związku z dyskusją na temat
    autoryzacji i blokad. I coś mi się wydaje, że go w końcu nie wydębię :(

    Oto moja korespondencja z bankiem via Millenet:

    -----Original Message-----


    Dzień dobry, Proszę o przysłanie do mnie regulaminu używania kart Visa
    Electron. Adres e-mail: x...@z...pl. pozdrawiam, Piotr Skowroński

    Temat RE: INFO-KARTY:Regulamin kart

    Panie Piotrze,

    niestety nie jesteśmy w stanie przesłać Panu regulaminu
    używania karty Visa Electron na Pana adres e-mail oraz poprzez Millenet.

    Z poważaniem,
    Mxxxxx Mxxxxxxx


    -----Original Message-----


    Panie Mxxxxxxx, Nie przyjmuję do wiadomości Pańskiego maila. Jeśli na
    przeszkodzie stoją warunki techniczne, proszę przekazać wiadomość do mojego
    oddziału - mnie jest wszystko jedno, kto wyśle wiadomość, a pracownicy
    oddziałów dysponują bramką e-mail "na miasto" z załacznikami. Jeśli
    natomiast chodzi o sprawy proceduralne, proszę o podanie podstaw odmowy w
    świetle faktu, iż dokument ten jest częścią oferty Banku i na żądanie każdy
    (nie tylko klient) ma prawo się z nim zapoznać. pozdrawiam, Piotr Skowroński
    x...@x...pl
    Temat RE: REKL-KARTY:Regulamin używania VE - pan Mxxxxxxx

    Panie Piotrze,

    niestety nie jestem w stanie podać Panu wewnętrznych ustaleń
    Banku Millennium S.A. co do wysyłania korespondencji e-mail na zewnątrz
    Naszego Banku (wewnętrzne procedury). Pragnę Pana poinformować, iż zapewne
    regulamin dotyczący karty Visa Electron uzyska Pan w Oddziale Banku
    Millennium S.A. na życzenie.

    Z poważaniem,
    Mxxxxx Mxxxxxxx



    Nie ma ktoś czasem tego regulaminu? Może mógłby podesłać mi na priv?

    A w temacie: Coraz mniej mi się to konto podoba.
    Pewnie mam pecha, ale odkąd założyłem konto problemy były ze złym adresem
    korespondencyjnym (poprawiony), opłatami za ubezpieczenie karty
    (wyjaśnione), opłatą za prowadzenie konta (zgubili dokumenty - sprawa nie
    wyjaśniona i już nie będzie, bo wstrzymuję wpływy z pensji na konto - nie
    mam cierpliwości).
    A na koniec "wewnętrzne procedury" :(( Po kiego wała każą gonić do oddziału?
    Po regulamin?

    Jestem dosyć cierpliwy i dużo trzeba żeby mnie zdenerwować - właśnie im się
    udało. Grr!

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1