  • Data: 2004-11-18 10:55:54
    Temat: [Millennium] Przeszli samych siebie...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zawsze mi sie wydawalo, ze od personelu tego banku to nie mozna nic a nic
    wymagac, bo nie dosc, ze nie wiedza, to jeszcze wprowadza w blad....albo jak
    wykonaja jakas dyspozycje, to trzeba potem przez 3 dni odkrecac...

    A wczoraj mnie zadziwili....szczerze zadziwili....

    Zadzwonili na komoreczke, zeby poinformowac, ze na rachunku biezacym pojawil
    sie niedozwolony debet w wysokosci: 29 PLN
    z groszami !!! Nosz czujni normalnie jak łasica... :)))

    MAd Hat
    ter

    Ps. Ale jakos Pan nie mial pomyslu co z tym zrobic, na moje pytanie: - I co
    z tego ? Odparł: - Niech ma pan to na uwadze :)