eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium i haslo2 (troche przydluge)Millennium i haslo2 (troche przydluge)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: Longus <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millennium i haslo2 (troche przydluge)
    Date: Tue, 06 Mar 2007 10:15:32 +0100
    Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
    Lines: 52
    Message-ID: <esjbfk$2omt$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: valpurgius.laczpol.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.mm.pl 1173172532 90845 193.24.220.45 (6 Mar 2007 09:15:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Mar 2007 09:15:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:409561
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Ostatnio mialem wytlumaczyc moim rodzicom jak wykonuje sie przelewy z
    rachunku internetowego (posiadaja konto w Millennium).
    Rok trwalo zanim ich przekonalem i nauczylem jak sprawdza sie stan konta
    przez internet oraz jakie operacje zostaly wykonane.
    Pomyslem sobie wspaniale rodzice juz troche wiekowi a tutaj przelew 1% z
    podatku na pozytek publiczny i to przez konto internetowe, bylem mile
    zaskoczony.
    No wiec sie loguje (tak nawiasem mowiac jakies malo ergonomiczne to
    logowanie czlowiek wyszukuje tych danych i wyszukuje) przechodze na
    przelewy krajowe i zaczynam tlumaczyc co i jak rodzince no i bach
    zostalem wylogowany, a wiec loguje sie powtornie patrze a tam jakis czas
    bezczynnosci ustawiony na chyba 5min, mysle sobie gdzies to mozna pewnie
    zmienic no i znalazlem, zmieniam parametry a tu sie mnie pyta o haslo2,
    ki czort!. Zaczynam szukac co to jest to haslo2 no i okazuje sie ze aby
    je otrzymac nalezy pojsc z karta do bankomatu i tu sie zaczyna najlepsze
    bo moi kochani nie maja karty, stwierdzili kilka lat temu ze im
    niepotrzebna i zrezygnwali.
    Powiedzialem sobie ok, darujmy sobie zmiane czasu wylogowania, zrobmy
    ten przelew, wypelnilem wszystko co trzeba potwierdzam wyslanie przelewu
    a tu komunikat w stylu ze zbyt niski dzinny limit, sprawdzam i
    faktycznie dzienny limit na pozimie 0, oczywiscie przy probie zmiany
    wysokosci limitu prosba o haslo2.
    Widze na twarzach rodziny rozczarowanie bo niby to internetowy i mialo
    byc tak prosto i szybko :-)
    Akurat tego samego dnia wybierali sie do banku (takiego fizycznego :-)
    ) wiec mowie im ze skoro nie maja karty to niech im pracownik
    banku zmieni wszystkie te opcje i ustawi raz "na sztywno", wiec
    napisalem wszystko na kartce prosze o zmiane takiego parametru o
    wartosci takiej na wartosc taka itd.
    Jakie bylo moje zdziwienie kiedy po powrocie z placowki banku
    powiedzieli "nic nie zalatwilismy", kobieta w banku powiedziala im ze
    nie moze zmienic tych parametrow na ich koncie a co jeszcze ciekawsze i
    co juz mnie totalnie zaskoczylo ze jezeli nie posiadaja karty to i tak
    nie beda mogli dokonywac przelewow z konta.
    Prosze powiedzcie czy naprawde w Millennium trzeba posiadac karte aby
    rachunek internetowy sluzyl do czegos wiecej niz tylko do sprawdzania
    stanu konta, musze przyznac ze posiadam od lat rachunki w trzech innych
    bankach i z czyms takim sie jeszcze nie spotkalem.
    Przy okazji moze macie jakies namiary mailowe do odpowiedniej komorki
    Millennium tak aby mozna bylo do nich napisac w tej sprawie bo chyba
    sobie nie zdaja sprawy z kwadratury kola jaka stworzyli - tylko prosze
    nie odsylac mnie do infolini bo mam wyrobione zdanie na temat poziomu
    usulug swiadczonych przez zwykle wynajete do tego celu firmy outsourcingowe.

    PS. Oczywiscie przekonanie rodzicow do rachunku internetowego spalilo na
    panewce, jeszcze bardziej sie utwierdzili w tym ze nie ma jak to pojsc
    do fizycznej placowki banku :-(

    Pozdrawiam,
    Greg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1