  • 1. Data: 2007-08-21 21:05:11
    Temat: Millennium - zmiana regulaminu i cennika KK
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Nadejszło dziś pocztą z trąbką pismo z Millennium dotyczące zmian w
    regulaminie i cenniku KK. Mniejsza z tym czego dotyczą zmiany.
    Najciekawsze jest to:

    Przesyłka została nadana 17 sierpnia, dotarła 21 sierpnia. A w treści
    czytamy:

    "Zmiany stają się wiążące dla stron od dnia 21 sierpnia 2007, jeśli w
    tym terminie nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu
    umowy karty"

    Czyż oni nie są zabawni? ;-)

  • 2. Data: 2007-08-21 21:05:58
    Temat: Re: Millennium - zmiana regulaminu i cennika KK
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 21 Aug 2007 23:05:11 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    > Czyż oni nie są zabawni? ;-)

    Też to dziś dostałem. Najbardziej jednak spodobało mi się, że pismo z
    informacją o zmianach datowane jest na 1 sierpnia, czyli ponad dwa tygodnie
    nieśli je na pocztę ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-08-21 21:18:19
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "Zmiany stają się wiążące dla stron od dnia 21 sierpnia 2007, jeśli w
    > tym terminie nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu

    nooo..... a jak podepne sie pod ten watek to sie smieszniej zrobi....:)

  • 4. Data: 2007-08-21 21:20:16
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Też to dziś dostałem. Najbardziej jednak spodobało mi się, że pismo z
    > informacją o zmianach datowane jest na 1 sierpnia, czyli ponad dwa
    tygodnie
    > nieśli je na pocztę ;-)

    mi w oddziale dzisiaj tlumaczyli ze jak nie dostane wyciagu, to mam
    reklamowac na poczcie....w ogole duzo
    o poczcie sie tam dowiedzialem :)

  • 5. Data: 2007-08-22 05:03:19
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Też to dziś dostałem. Najbardziej jednak spodobało mi się, że pismo z
    > informacją o zmianach datowane jest na 1 sierpnia, czyli ponad dwa
    > tygodnie
    > nieśli je na pocztę ;-)

    Faktycznie długo, mój datowany 14 sierpnia i zdążył dojść na 21ego ;-)

  • 6. Data: 2007-08-22 19:11:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > "Zmiany stają się wiążące dla stron od dnia 21 sierpnia 2007, jeśli w
    > tym terminie nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu
    > umowy karty"

    To fajnie bo ja nic nie dostalem. Cos istotnego sie zmienilo ?
    Zaczyna mnie meczyc cala ta bankowosc :) Co jeden bank to gorszy od
    drugiego. Doszedlem do wniosku ze mBank nie jest taki najgorszy... Chyba
    pozamykam wszystko (nawet to za co nie place) i zostawie sobie tylko
    mBank i Citi. I bede spal spokojnie.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-08-22 19:25:08
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > To fajnie bo ja nic nie dostalem. Cos istotnego sie zmienilo ?

    Wszystko na gorsze.
    Za duplikat wyciagu- 30 zł
    Za zmianę limitu karty na wniosek klienta - 20 zł (dziwne i niesympatyczne)
    Zaświadczenie o zamknięciu karty - 50 zł (chamstwo w biały dzień)
    Gotówkowa spłata zadłużenia w oddziale - 15 zł (czysta i żenująca głupota
    oraz nie wiem czy to w ogóle zgodne z prawem, bo wychodzi na to, że wpłata
    na rachunek własny kosztuje 15 zł)

    marekz

  • 8. Data: 2007-08-22 19:27:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Wszystko na gorsze.
    [ciach]

    A zmiana typu karty na inna nadal jest za 0zl ? Bo wybieram sie we
    wrzesniu (na poczatku) aby zamienic sobie to co mam na MC Gold ?

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-08-22 19:45:16
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > [ciach]
    >
    > A zmiana typu karty na inna nadal jest za 0zl ? Bo wybieram sie we
    > wrzesniu (na poczatku) aby zamienic sobie to co mam na MC Gold ?

    W tym co dostalem nie ma nic o zmianie typu karty. Jest nowy regulamin,
    jeszcze nie chciało mi się go czytać. Ale na oko, nie potrafię znaleźć w
    jakiej kolejności spłacane jest zadłużenie na karcie, co może być sporym
    polem do naduzyć banku w przypadku róznych rodzajów transakcji na karcie (a
    w Mille są ich 3 rodzaje).

    marekz

  • 10. Data: 2007-08-22 21:46:16
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oraz nie wiem czy to w ogóle zgodne z prawem, bo wychodzi na to, że wpłata

    A to nie wiem po co Ty tam jestes, ciagu dalszego mojej crazy story nie bede
    opisywal, bo nie ma sensu, natomiast 4 lata mam konto w DB za 9 zl, reszta
    jak dla mnie
    bezplatnie. Jak nie dostalem wyciagu, to zglosilem, przyslali ponownie i nic
    mi z konta
    za to nie zeszlo ( chociaz pewnie opl. za duplikat jest ). W tym Mill.
    kierowniczka 5 minut
    mi tlumaczyla czym jest duplikat, az delikatnie jej przerwalem. :)