  • 1. Data: 2010-03-17 06:56:40
    Temat: Miśki, taczki w dłoń
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    dowozić depo

    biegiem marsz buhahahahahahahahaha

  • 2. Data: 2010-03-17 11:08:31
    Temat: Re: Miśki, taczki w dłoń
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Mar, 07:56, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > dowozić depo
    >
    > biegiem marsz buhahahahahahahahaha

    gadałem z moim maklomatem

    to moje biuro właśnie w południe rozliczyło michy które nie dowiozły
    depo

  • 3. Data: 2010-03-18 05:30:51
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2010-03-18 10:43:17
    Od: kigam <p...@g...com>

    W dniu 2010-03-17 12:08, Charlie delta pisze:

    > gadałem z moim maklomatem
    >
    > to moje biuro właśnie w południe rozliczyło michy które nie dowiozły
    > depo

    A znasz może imbecylu adres KNF? Bo w związku z twoją chorobą chyba się
    tam wybiorę.

    Informacje poufne
    Art. 154.
    1. Informacją poufną w rozumieniu ustawy jest - określona w sposób
    precyzyjny - informacja dotycząca, bezpośrednio lub pośrednio, jednego
    lub kilku emitentów instrumentów finansowych, jednego lub kilku
    instrumentów finansowych albo nabywania lub zbywania takich
    instrumentów, która nie została przekazana do publicznej wiadomości, a
    która po takim przekazaniu mogłaby w istotny sposób wpłynąć na cenę tych
    instrumentów finansowych lub na cenę powiązanych z nimi pochodnych
    instrumentów finansowych, przy czym dana informacja:
    1) jest określona w sposób precyzyjny, wtedy gdy wskazuje na
    okoliczności lub zdarzenia, które wystąpiły lub których wystąpienia
    można zasadnie oczekiwać, a jej charakter w wystarczającym stopniu
    umożliwia dokonanie oceny potencjalnego wpływu tych okoliczności lub
    zdarzeń na cenę lub wartość instrumentów finansowych lub na cenę
    powiązanych z nimi po-chodnych instrumentów finansowych;
    2) mogłaby po przekazaniu do publicznej wiadomości w istotny sposób
    wpłynąć na cenę lub wartość instrumentów finansowych lub na cenę
    powiązanych z nimi pochodnych instrumentów finansowych, wtedy gdy
    mogłaby ona zostać wykorzystana przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych
    przez racjonalnie działającego inwestora;
    3) w odniesieniu do osób zajmujących się wykonywaniem dyspozycji
    dotyczących instrumentów finansowych, ma charakter informacji poufnej,
    również wtedy gdy została przekazana tej osobie przez inwestora lub inną
    osobę mającą wiedzę o takich dyspozycjach, i dotyczy składanych przez
    inwestora dyspozycji nabycia lub zbycia instrumentów finansowych, przy
    spełnieniu przesłanek określonych w pkt 1 i 2.
    2. W przypadku pochodnych instrumentów finansowych, których instrumentem
    bazowym jest towar, za informację poufną uważa się określoną w sposób
    precyzyjny informację, dotyczącą bezpośrednio lub pośrednio, jednego lub
    kilku ta-kich instrumentów, która nie została przekazana do publicznej
    wiadomości, a której przekazania, zgodnie z przyjętymi praktykami
    rynkowymi, mogliby oczekiwać uczestnicy tego rynku. W szczególności mogą
    oni oczekiwać przekazy-wania takich informacji, które powinny podlegać
    regularnemu udostępnianiu uczestnikom rynku lub których ujawnienie jest
    wymagane, zgodnie z przepisami, umowami i zwyczajami obowiązującymi na
    danym rynku.

  • 5. Data: 2010-03-18 11:30:23
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Mar, 11:43, kigam <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > regularnemu udostępnianiu uczestnikom rynku lub których ujawnienie jest
    > wymagane, zgodnie z przepisami, umowami i zwyczajami obowiązującymi na

    panienka

    a znasz głubszego od siebie ?

    buhahahaha

    jest powszechnie znane o której to biuro rozlicza panienki które nie
    dowiozł depo

    jesteś skończonym jełopem buhahahahahaha

    a wiesz skąd godzina jest znana?

    bo każda panienka dostaje info środkiem elektronicznym

    to 12 w samo południe baranie

    a teraz weź rozpędź się warszawski jełopie i tryknij baranka w pałac
    kultury

    ps durniu

    korzystam z usług 3 biur

  • 6. Data: 2010-03-18 12:04:35
    Od: kigam <p...@g...com>

    W dniu 2010-03-18 12:30, Charlie delta pisze:

> [...]
    >
    > to 12 w samo południe baranie
    >
    > a teraz weź rozpędź się warszawski jełopie i tryknij baranka w pałac

    Jesteś debilem i nic ci nie pomoże, nie potrafisz myśleć ani nawet
    czytać. Informacja którą miałeś to: biuro ROZLICZYŁO kontrakty tych
    którzy nie uzupełnili depozytu. Nie masz prawa znać tej informacji idioto.

  • 7. Data: 2010-03-18 23:20:51
    Od: Karpi Pięta <k...@m...eu>

    On 2010-03-18 12:30, Charlie delta wrote:
    > ... głubszego...

    Yntelygent... psia mać... :D