  • 1. Data: 2010-03-17 08:38:20
    Temat: PGE - dziwne
    Od: RTJ <r...@p...com>

    Dziwnie zachowuje sie kurs PGE - wyniki super,
    w piatek wchodzi do wig20, a kurs pomimo wszechobecnych
    wzrostów stoi w miejscu, chwilami spada...

    Zupelnie tego nie rozumiem, moze ktos sprobuje wytlumaczyc
    laikowi co ma wplyw na kurs tej spolki, skoro ani wyniki ani
    wejscie do wig20 ani wzrosty indeksów nie daly impulsu do wzrostu

    Dzieki
    Romek

  • 2. Data: 2010-03-17 08:48:10
    Temat: Re: PGE - dziwne
    Od: "jan kowalski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    3 % dewidenda
    z takiej firmy winna byc co najmniej 10%

  • 3. Data: 2010-03-17 08:54:15
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Czy to nie PGE ma budować elektrownię atomową, która ma kosztować ponad 20
    mld, a skończy się pewnie na 30 albo 40? Jak na mój gust ta inwestycja,
    chociaż w bardzo długim terminie korzystna dla spółki, będzie się w
    krótkim, średnim i długim terminie negatywnie odbijac na kursie - czyli
    PGE poniżej rynku.

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-03-17 08:57:43
    Od: "jan kowalski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bardzo korzystna

    ale dopiero w maju
    teraz zjazd na poludnie....

  • 5. Data: 2010-03-17 09:29:12
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Mar, 09:38, RTJ <r...@p...com> wrote:
> [...]
    > laikowi co ma wplyw na kurs tej spolki, skoro ani wyniki ani
    > wejscie do wig20 ani wzrosty indeksów nie daly impulsu do wzrostu

    kupuj panienka kupuj

    rynki kapitałowe nigdy już nie spadną

    nadchodzi wieczna hosanna z nieba

    dla wszystkich nie tylko dla narodu wybranego

    buhahahahaha

  • 6. Data: 2010-03-18 09:05:39
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Czy to nie PGE ma budować elektrownię atomową,

    Tak, chca to robic z Francuzami, ale budowa elektrowni to nie ich dzialka.
    Oni sa od wytwarzania i dystrybucji pradu

    Budowa ma ruszyc w 2011. Ciekawe czym zburza to wszystko co tam jest?

    Leszek