  • 1. Data: 2006-06-09 17:41:10
    Temat: Moje 3 grosze o DB-PBC
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Postanowilem otworzyc konto w DB-PBC po tym jak mi Pekao zrobilo psiukusa
    wprowadzajac oplaty za przelewy internetowe. Oba banki sa pod moim miejscem
    zamieszkania. Pomimo mniejszego zasiegu bankomatow skusilem sie na DB. Wybralem
    konto studenckie, bo tanie jest, ale niestety nie jest taki ten bank doskonaly.
    W porownaniu do Pekao, to kiepsko wypada.

    Minusy:
    - limit dzienny WYPLATY gotowki z bankomatow az 500zl !!! To chyba rekord w
    Polsce?? Zeby zwiekszyc, to trzeba regularnie przez 3 miesiace miec wplaty. Zalosne!
    - system internetowy jest offline (nie rejestruje biezaco salda rachunku po
    wyplatach z bankomatow)
    - system internetowy jest kiepski, trzeba naklikac sie, aby dokonac przelew do
    zdefiniowanego kontrahenta.
    - beznadziejny system autoryzacji: 2 rozne kody trzeba wpisywac, a do tego kody
    nie sa jednorazowe, moga ponownie wystapic!
    - definiujac kontrahenta, nie mozemy dokonac nazwy wlasnej kontrahenta. Jak
    dodam kilka swoich kont, to nie wiem ktore konto jest ktore! Rozwiazalem to
    poprzez wpisanie nazwy banku w tytule przelewu, ale rozwiazanie powinno byc
    przez DB byc.
    - malo bankomatow w kraju.
    - malo oddzialow w kraju (mam naszczescie 2 obok siebie) - duzo wplacam gotowki
    w kasie.
    - oplaty za karte 3,5zl jesli nie bedzie zadnych transakcji bezgotowkowych w
    miesiacu. Ja do platnosci uzywam kart kredytowych. Chore prowizje polskich bankow.
    - brak mozliwosci generowania wlasnego pinu do karty
    - kara za brak kasy na koncie i nie wykonanie poleceina zaplaty
    - system internetowy jest bardzo kipski. Juz lepszy dla mnie jest Lukasowy czy
    VW Banku.

    Plusy:
    - bezplatne przelewy przez internet (narazie)
    - brak kolejek do wplacania
    - karta VE dziala w necie (z PayPAlem niestety mi nie dziala)
    - niski koszt prowadzenia konta
    - bezplatne wyplaty na swiecie z licznej sieci bankomatow (ale przy limicie
    500zl/dziennie to lipa)
    - znizka za oplate za karte, jesli wykonamy przelew

  • 2. Data: 2006-06-09 20:14:12
    Temat: Re: Moje 3 grosze o DB-PBC
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia 9 Jun 2006 19:41:10 +0200, kjvirtual napisał(a):

> [...]
    > 500zl/dziennie to lipa)
    > - znizka za oplate za karte, jesli wykonamy przelew

    Dlatego od nich uciekłem i założyłem e-konto w Lukasie z tokenem, jestem
    zadowolony :)
    A system bankowosci internetowej - rzeczywiscie porażka!!

  • 3. Data: 2006-06-11 22:56:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Stefan <p...@g...com> wrote:
    > A system bankowosci internetowej - rzeczywiscie porażka!!

    Koncza wdrazanie nowego systemu centralnego, wiec powinno sie to zmienic i
    nowe produkty wejsc

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 4. Data: 2006-06-12 07:40:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-12 00:56, osobnik Michał 'Amra' Macierzyński stwierdził, iż:
    > Koncza wdrazanie nowego systemu centralnego, wiec powinno sie to zmienic
    > i nowe produkty wejsc

    Michał,
    oni to kończą gdzieś od grudnia zeszłego roku ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2006-06-12 08:03:08
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 00:56:38 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Koncza wdrazanie nowego systemu centralnego, wiec powinno sie to zmienic i
    > nowe produkty wejsc

    Jak ja do nich przyszedlem a bylo to na początku kwietnia to mi powiedzieli
    ze dopiero co wdrożyli nowy system i dlatego miałe konto podczepione do
    nicości.