  • 1. Data: 2006-06-09 17:21:49
    Temat: Konto dla wpłat MoneyBookers w UK
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Czy ktos mi moze napisac, jaki jest nr konta lokalnego w UK oraz PL na wplaty ?
    Ja mam zarejestrowany MoneyBookers w USA i wyswietla mi IBAN z Szwajcarii na
    wplaty.

  • 2. Data: 2006-06-09 17:58:04
    Temat: Re: Konto dla wpłat MoneyBookers w UK
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "kjvirtual" wrote in message news:06a0.0000016a.4489ae2c@newsgate.onet.pl...
> [...]
    wplaty ?
    > Ja mam zarejestrowany MoneyBookers w USA i wyswietla mi IBAN z Szwajcarii

    proszę bardzo
    --------------

    Własciciel konta:Moneybookers Ltd.
    Bank:BRE Bank SA
    Miasto:Warsaw
    Numer konta:20 1140 1010 0000 3270 5600 1001
    Kod banku:11401010
    Waluta konta:PLN
    Adnotacja: NALEŻY PODAĆ swój numer ID klienta!
    -------------
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

    begin 666 arw_red_2.gif
    M1TE&.#EA#0`'`( !`/\``````"'Y! $```$`+ `````-``<```(/C&&IAZL`
    +HYQ4ACJ9<VT7`#L`
    `
    end

  • 3. Data: 2006-06-10 15:55:19
    Od: h...@o...pl

> [...]
    wplaty ?
    > Ja mam zarejestrowany MoneyBookers w USA i wyswietla mi IBAN z Szwajcarii na

    UK:

    Please, find the details of our local UK bank account below:

    Account holder: Moneybookers Ltd.
    Bank: Lloyds TSB
    Account number: 02645038
    Sort / Bank Code: 300009