  • 1. Data: 2006-06-09 16:42:33
    Temat: kk citi i warunki przyznania
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    kurcze napaliłem się na kk citi - zniżki w sklepach z których korzystam,
    opłaty rachunków itp i dostałem decyzję odmowną :(. Trochę mnie to
    zaskoczyło bo mbank sam proponuje mi ichniejszą gold gdzie min. limit
    jest 10tys a ja chciałem tylko parę tys - chociaż nie pytali więc im
    tego nie powiedziałem. Nie wiem czy samochód mam za stary, czy zbyt
    wcześnie nie zgodziłem się na ubezpieczenie

    P. Arek

  • 2. Data: 2006-06-09 16:59:01
    Temat: Re: kk citi i warunki przyznania
    Od: "<[colombo]>" <u...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Ra" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości
    > kurcze napaliłem się na kk citi - zniżki w sklepach z których korzystam,
    > opłaty rachunków itp i dostałem decyzję odmowną :(
    >
    > P. Arek

    pytanie w jaki sposób chciałeś tę KK uzyskać??
    przez citiphone?? oddział?? agenta??
    może nie wypełniłeś jakiejś rubryczki oni są tam na to uczuleni, może
    powinienś spróbować jeszcze raz.
    Z doświadczenia wiem, że czasem wystarczy jeden telefon z wyjaśnieniami i
    można sprawę załatwić po naszej myśli. Ostatnio testowałem coś takiego na
    citku i mbanku, w obu przypadkach najpierw się stawiali, a później zrobili
    tak abym był zadowolony, czyli tak jak wnioskowałem.
    Wiesz mi każdemu bankowi zależy na kliencie, każdy ma plan do wykonania :))

    pozdr.
    Columbo

  • 3. Data: 2006-06-09 18:23:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    Ra napisał(a):
> [...]
    > tego nie powiedziałem. Nie wiem czy samochód mam za stary, czy zbyt
    > wcześnie nie zgodziłem się na ubezpieczenie

    Jaka forma zatrudnienia? Bo chyba na to są najbardziej uczuleni...

    --
    Pete

  • 4. Data: 2006-06-09 18:44:14
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > 10tys a ja chciałem tylko parę tys - chociaż nie pytali więc im tego nie
    > powiedziałem. Nie wiem czy samochód mam za stary, czy zbyt wcześnie nie

    w mbanku pewnie dali Ci karte na pdst salda rachunku, a dla Citi jesli
    jestes swiezy to moze byc powod takiej roznicy

  • 5. Data: 2006-06-09 19:15:24
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    Pete napisał(a):

    > Jaka forma zatrudnienia? Bo chyba na to są najbardziej uczuleni...

    czas nieokreślony ale w paru osobowej firmie konsultingowej, mam też
    kredyt hipoteczny i dość spory limit na kredycie odnawialnym ale zarobki
    też nienajgorsze

  • 6. Data: 2006-06-09 19:57:19
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > tego nie powiedziałem. Nie wiem czy samochód mam za stary, czy zbyt
    > wcześnie nie zgodziłem się na ubezpieczenie

    My też nie wiemy. Napisz więcej szczegółów to będzie można coś powiedzieć.
    Samochód i ubezpieczenie nie wchodzi do scoringu.

    Tomek

  • 7. Data: 2006-06-10 07:58:02
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > czas nieokreślony ale w paru osobowej firmie konsultingowej, mam też
    > kredyt hipoteczny i dość spory limit na kredycie odnawialnym ale zarobki
    > też nienajgorsze

    Powodem odmowy przyznania limitu może być przekroczenie zdolności
    kredytowej. Limit na koncie, karty kredytowe, no i suma limitów
    wyszła za wysoka, pewnie.

  • 8. Data: 2006-06-10 20:07:22
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    <[colombo]> napisał(a):

    > Wiesz mi każdemu bankowi zależy na kliencie, każdy ma plan do wykonania :))

    Akwizytorowi zależy na każdym kliencie (no, prawie) - bank ma klienta w
    dupie, o ile to możliwe, jako osoba prawna, więc abstrakt - a zarząd czy
    RN myśli tylko o swoich pieniądzach, a nie o klientach.

    Pzdr: Witek

  • 9. Data: 2006-06-10 20:21:23
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Ra napisał(a):
> [...]
    > tego nie powiedziałem. Nie wiem czy samochód mam za stary, czy zbyt
    > wcześnie nie zgodziłem się na ubezpieczenie

    No to się nie napalaj - jest szereg innych kart.

    Przyczyna odmowy CITI może być różna - woleliby, żeby firma była duża,
    jak wszyscy - chcą żebyś pracował na etacie, najlepiej od wielu lat -
    znaczenie mają też sprawy formalne: kolor długopisu, potwierdzenie w
    wywiadzie danych z wniosku;

    Ode mnie chcieli np. żebym siedział pod domowym telefonem w godzinach
    pracy - w których jestem albo w pracy, albo się lenię - czytaj jem coś
    smacznego, zajmuję się sportem, itd.

    Bank nie ma obowiązku dać karty - a kryteria ma niejawne; pewnie
    pomogłoby, gdybyś miał konto w CITI - bo wtedy nie jesteś gość z kosmmosu.

    Pzdr. Witek

  • 10. Data: 2006-06-10 20:31:53
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > My też nie wiemy. Napisz więcej szczegółów to będzie można coś powiedzieć.
    > Samochód i ubezpieczenie nie wchodzi do scoringu.

    Ale może do wykonania planu wchodzi "pakiet creditshield" stąd dadzą mu
    drugą szansę :))

    Tak sobie gdybam
    Dawidek