  • 1. Data: 2009-03-29 03:53:41
    Temat: Mozliwe duze spadki na gieldach i na eurusd
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dlaczego.
    Wyglada na to, ze w okolicach oglaszania planu Geithnera duzi inwestorzy
    wycofali czesc pieniedzy z obligacji i wrzucili na gielde - tymczasowo,
    oczekujac na mozliwosc rozpoczecia wykupu kolejnej transzy finansowania
    toksycznych aktywow.
    Nowy plan uwzglednia duzy udzial sektora prywatnego.

    Jesli ten scenariusz sie sprawdzi, czeka nas wycofanie duzych pieniedzy z
    gield i kolejna ucieczka do dolara.

    Podsumowujac:
    - gieldy w dol (mozliwe testowanie nowych dolkow)
    - eurousd w dol, silne umocnienie dolara
    - oslabienie walut europejskich, w tym zlotowki. W stosunku do calego
    koszyka. Mozliwe testowanie nowych max poziomow

    Zachecam do dyskusji ;)

    --
    in

  • 2. Data: 2009-03-29 03:57:03
    Temat: Re: Mozliwe duze spadki na gieldach i na eurusd
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jeszcze jedno. Eurusd w piatek wypadl z trendu wzrostowego.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-29 08:55:22
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sorden <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > - oslabienie walut europejskich, w tym zlotowki. W stosunku do calego
    > koszyka. Mozliwe testowanie nowych max poziomow

    Ten wykres też nie wróży dobrze:

    http://tinyurl.com/3s83ah

    Wydaje mi się jednak, że spróbujemy jeszcze raz podciągnąć wig20 pod szczyt
    i tej wersji będę się trzymał aż do wtorku. W poniedziałek mogę zmienić
    zdanie, bo nie jestem cyborgiem jak mawiają ministowie.

    kc

  • 4. Data: 2009-03-29 11:44:21
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jeszcze jedno. Eurusd w piatek wypadl z trendu wzrostowego.

    W jakiej skali czasowej? Na 15 minut zapewne tak. Na 4h już nie, o wyższych
    skalach nie wspominając. Polecam do analizy euroindex. Idealna sytuacja. Na
    long, choć rzeczywiście spadki do 1.27-28 jeszcze mozliwe. Potem 1.64 w
    półtora roku.
    AS

  • 5. Data: 2009-03-29 11:54:56
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Adam Sito wrote:

> [...]
    > wyższych skalach nie wspominając. Polecam do analizy euroindex. Idealna
    > sytuacja. Na long, choć rzeczywiście spadki do 1.27-28 jeszcze mozliwe.

    Mysle o 1.20, moze ciut nizej.

    --
    in

  • 6. Data: 2009-03-29 13:44:49
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Potem 1.64 w półtora roku.

    nie sądze (poza tym 1.64? a nie 1,59?); gospodarka US już nie jest taka
    autonomiczna jak w latach '70; witamy w czasach globalizacji; murzyny sa
    scisle powiazane z dostawcami i odbiorcami z calego swiata; eurodolar ponad
    1,4 zabije stany

    pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2009-03-29 14:09:26
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 29-03-2009 o 15:44:49 ArturVF500 <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał(a):

    > scisle powiazane z dostawcami i odbiorcami z calego swiata; eurodolar
    > ponad
    > 1,4 zabije stany

    moze poniżej? im tanszy tym eksport bardziej ma szanse.
    Ponadto opor na 1.25 pozostaje.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2009-03-30 08:23:29
    Od: sorden <s...@w...pl>

    sorden wrote:

> [...]
    > - oslabienie walut europejskich, w tym zlotowki. W stosunku do calego
    > koszyka. Mozliwe testowanie nowych max poziomow

    Tydzien zaczyna sie zgodnie z planem.
    W polowie tygodnia mozliwa jedna sesja wzrostowa.

    --
    in

  • 9. Data: 2009-03-30 15:34:39
    Od: "Kornel" <k...@y...com>

    Patrzac na D1, zakladam ze jestesmy w fali C korekty, ktora rozwija sie w
    postaci trojkata. Teraz rysuje sie podfala c fali C w dol, po ktorej
    nastapia jeszcze 2 wahniecia d i e, po czym rozpocznie sie dlugotrwaly UP na
    EURUSD.
    Hm?

  • 10. Data: 2009-03-30 15:51:49
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Kornel wrote:

> [...]
    > postaci trojkata. Teraz rysuje sie podfala c fali C w dol, po ktorej
    > nastapia jeszcze 2 wahniecia d i e, po czym rozpocznie sie dlugotrwaly UP

    Gielda teraz w dol. W wakacje boczniak z lekkim wzrostem, a po wakacjach ?
    Ktoz to wie, moze juz hossa od pazdziernika.

    --
    in