    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Wed, 2 Jul 2008 22:14:21 +0100

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:zwwgyncz6yai.6p53lygpja0z$.dlg@40tude.net...

    > A chociażby w mBanku, przynudzaczu.

    > Ja nie zapłacę, ty mnie nie interesujesz, przynudzaczu.

    > Jak wyżej.

    > Nie, to ty nudzisz.
    >
    > AK

    Czyli jednak platne...
    Widzisz ja pisze o kontach darmowych dla kazdego, nie dla tego co ma wplywy,
    obroty. Darmowe to darmowe ja wiem, ze tobie ciezko to zrozumiec i nie majac
    nic do powiedzenia po prostu mardzisz jak 3 - latek.
    Ale mam nadzieje, ze sie to zmieni bo ludzie dorosleja, ty tez pewnie
    wydoroslejesz i zobaczysz troche szerzej niz tylko waski wycinek tego, ze
    masz za darmo, bo wykonujesz "obroty" na koncie... za ktore i tak placisz!!!
    Bo musisz wykazac obroty czy wpywy, czyli musisz wplacic gotowke. Widzisz w
    cywilizowanych krajach uslugi bankowe sa za darmo...
    Powiedzialem ci bys dal przyklad banku gdzie to jest za darmo... a ty co
    dajesz, jakis mbank, gdzie jak widze na stronie sa oplaty za prowadzenie
    konta czy za karte... chyba nie bardzo jeszcze kumasz co oznacza slowo ZA
    DARMO.