  • 11. Data: 2009-06-06 20:15:17
    Temat: Re: Multi łże i fałszuje
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 06 Jun 2009 09:21:39 -0700, bradley.st napisał(a):

    > Mmm... zwlaszcza ten fragment: "OK, debilem przecież być nie mogę,
    > wszakże mam wyższe wykształcenie!"

    A to w sumie cytata i parafraza -- łapiesz skąd? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 12. Data: 2009-06-06 20:51:55
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 6 Cze, 16:15, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > A to w sumie cytata i parafraza -- łapiesz skąd? ;-)

    Na razie przyszlo mi do glowy tylko:

    "KAZDY KILOGRAM OBYWATELA Z WYZSZYM WYKSZTALCENIEM SZCZEGOLNYM DOBREM
    NARODU"

    ale mysle dalej...

  • 13. Data: 2009-06-06 21:43:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 06 Jun 2009 13:51:55 -0700, bradley.st napisał(a):

    > Na razie przyszlo mi do glowy tylko:
    >
    > "KAZDY KILOGRAM OBYWATELA Z WYZSZYM WYKSZTALCENIEM SZCZEGOLNYM DOBREM
    > NARODU"
    >
    > ale mysle dalej...

    Myśl dalej.
    Hint: "jak prezydent Kwaśniewski, Jaskiernia stróż prawości" ;-)

  • 14. Data: 2009-06-06 22:14:18
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 6 Cze, 17:43, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Myśl dalej.
    > Hint: "jak prezydent Kwaśniewski, Jaskiernia stróż prawości" ;-)

    Z takim hintem i googlami to juz mozna.
    Parafraza niewatpliwie, ale cytata to juz nie bardzo byla! :)

  • 15. Data: 2009-06-08 10:48:30
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Olgierd pisze:

    > Ja się z tym bankiem jednak żegnam.

    Hehe, jak miło nie być odosobnionym :) Ja jeszcze tylko czekam na
    wejście w życie rekomendacji KNF'u o umożliwieniu spłaty w walucie i
    żegnam się definitywnie z całym BRE.

    Jak na razie w Multi mam niedopuszczalne saldo debetowe na 15PLN i
    zastanawiam się czy już teraz składać pozew, czy poczekać aż zaczną mnie
    windykować i wtedy podjąć decyzję :) W każdym razie wybrałem wariant
    wygodny dla mnie - podjąć kroki prawne w chwili, w której bank zacznie
    robić mi problemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 16. Data: 2009-06-08 12:08:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sebcio <s...@n...net> writes:

    > Hehe, jak miło nie być odosobnionym :) Ja jeszcze tylko czekam
    > na wejście w życie rekomendacji KNF'u o umożliwieniu spłaty w walucie
    > i żegnam się definitywnie z całym BRE.

    Tak naprawde to rekomendacja KNFu powinna tu byc zbedna.

    To powinna byc prosta zasada z KC: splata dlugu w gotowce/przelewem
    w walucie i w wysokosci dlugu powinna od dlugu uwalniac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2009-06-08 12:28:05
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > To powinna byc prosta zasada z KC: splata dlugu w gotowce/przelewem
    > w walucie i w wysokosci dlugu powinna od dlugu uwalniac.

    Niestety, dla BRE nie istnieją zasady. Oni doszli do tego poziomu, że
    już sami nie wiedzą co robią, czego chcą i czym są.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio