  • 1. Data: 2009-06-05 18:09:18
    Temat: Fortis Bank - e-pakiet - zamykanie konta
    Od: Raff <r...@g...com>

    Mam pytanie dotyczące zamykania e-pakietu w Fortisie. Czy przy
    składaniu wypowiedzenia umowy rachunku trzeba oddać od razu klucz USB
    i kartę VISA? Dzięki za pomoc.
    R.

  • 2. Data: 2009-06-05 18:24:53
    Temat: Re: Fortis Bank - e-pakiet - zamykanie konta
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Raff" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    > Mam pytanie dotyczące zamykania e-pakietu w Fortisie. Czy przy
    > składaniu wypowiedzenia umowy rachunku trzeba oddać od razu klucz USB
    > i kartę VISA? Dzięki za pomoc.

    a ja mam kolejne:

    jak obniżyć koszty w fortisie po 15 czerwca?
    pisaliście, że przechodzicie na pakiet złoty - czy to proponuje obsługa
    banku, czy sami negocjowaliście obniżkę poprzez wyższy pakiet?

    i jakie to jest obniżenie kosztów, skoro piszecie, że trzeba wziąść złotą
    kartę, za która się płaci 250pln rocznie - tej opłaty także można uniknąć?
    (złote, ba, nawet platynowe karty bardzo lubię, ale wszystkie miałem dotąd
    bezpłatne, więc nie zapłacę fortisowi 250)

  • 3. Data: 2009-06-05 21:32:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Końrad(o)" h0bns8$17ji$...@o...icpnet.pl

> [...]

    > (złote, ba, nawet platynowe karty bardzo lubię, ale wszystkie miałem dotąd
    bezpłatne, więc nie zapłacę fortisowi 250)

    Znam kogoś, kto zapłacił co najmniej jeden raz za złotą kartę 200 złotych w roku
    2001.
    Inna sprawa, że wówczas było to dla niego warte tyle, co w 2003 roku 20 groszy. :)

    No... I nie było wówczas w jego okolicy MediaMarktów, do których by go na pewno
    nie wpuszczono. ;) Jednak nędza materialna uczy rozsądku. :)

    Dziś ten ktoś z kamienną twarzą i z wyrzutem w głosie zauważa, że kupuje koszule
    niemal hurtem, a jednak nie dostaje żadnego rabatu, jeśli nie liczyć 5% z racji
    emeryckiej skarbonki... ;) BTW -- 4 koszule bawełniane z długim rękawem w sumie
    za 19 złotych (bo złotówkę opuszcza skarbonka) to chyba straszne ździerstwo!!! ;)

    Wracając do Fortis -- czy rzeczywiście tam jest dzienna kapitalizacja oszczędności?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-06-06 08:21:00
    Od: Raff <r...@g...com>

    to może jeszcze raz - bo poprzednie posty "trochę" były OT
    Czy zamykając rachunek w Fortisie przy składaniu wypowiedzenia od razu
    trzeba im oddać klucz USB i kartę debetową?

  • 5. Data: 2009-06-06 09:21:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Raff" <r...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...
    to może jeszcze raz - bo poprzednie posty "trochę" były OT
    Czy zamykając rachunek w Fortisie przy składaniu wypowiedzenia od razu
    trzeba im oddać klucz USB i kartę debetową?

    A na co im to? Za nosnik zaplaciles i karte zastrzegasz i juz. Fortis jednak
    ma klase i nie sadze, zeby robil jakies problemy z nosnikiem czy karta...

    MK