  • 1. Data: 2009-07-16 08:42:11
    Temat: Multi padł!!!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    na całego!
    nie wyświetla się strona informacyjna, można się tylko zalogować do
    systemu transakcyjnego...chciałem wykonać przelew i "wysłanie kodu sms
    jest teraz niemożliwe, aby zatwierdzić skontaktuj się z Multilinią" a
    Multilinia pracuje tylko w charakterze informacji ;-(

    więc teraz przelewu nie wykonam...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-07-16 08:44:26
    Temat: Re: Multi padł!!!
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]
    > jest teraz niemożliwe, aby zatwierdzić skontaktuj się z Multilinią" a
    > Multilinia pracuje tylko w charakterze informacji ;-(

    Obydwa m padły około 30 minut temu.

  • 3. Data: 2009-07-16 08:48:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Obydwa m padły około 30 minut temu.

    a jednak się udało, wprowadziłem przelew w systemie, zatwierdzenia
    dokonała multilinka...upierdliwe, ale dobrze, że chociaż tak można coś
    zrobić

    i "awaria zostanie za chwilę usinięta"...zobaczymy jak długa będzie ta
    chwila

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-07-16 08:56:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > i "awaria zostanie za chwilę usinięta"...zobaczymy jak długa będzie ta
    > chwila

    Większość rzeczy już działa, to był krótki pad.