  • 1. Data: 2006-03-16 15:52:16
    Temat: MultiBank - NIE przyjazny swiat finansow
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    z życia wzięte:

    Multi posiada wpłatomaty,
    jest weekend - niedziela -> wpłatomat nieczynny.
    Trudno :-((( wpłatę dokonam w poniedziałek rano,
    wchodze do i-netu a tam napisane godziny otwarcia
    Opole, ul. Kościuszki 7/11
    9.00 - xx.xx
    woj. dolnośląskie

    CIECHOROBA !!!
    zabrali nam Opole do Dolnośląskiego !!!
    a faktyczne godziny otwarcia 10.00 - 18.00

    Wpłatomat dopiero o 10.00 jest opróżniany

    -------------------------------
    BRAWO MultiBank
    ta droga wiedzie do Europy !!!

    podwójny dojazd do NIE przyjaznego Multi
    i godzina pod drzwiami
    a wg relacji innego klienta wpłatomat już wisiał w sobotę
    BRAWO

    -----------------------
    z pozdrowieniami

    jeszcze wasz klient
    t...@W...pl

  • 2. Data: 2006-03-16 16:54:04
    Temat: Re: MultiBank - NIE przyjazny swiat finansow
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Piotr W napisał(a):

    > z życia wzięte:
    >
    > Multi posiada wpłatomaty,
    > jest weekend - niedziela -> wpłatomat nieczynny.

    Z życia wzięte. Katowice, ulica Powstańców. Wpłatomat działa całą dobę w
    specjalnie wydzielonej strefie 24godzinnej. Jak dobrze pamiętam, od
    momentu, w którym pojawił się ten wpłatomat, raptem dwa razy miał jakąś
    awarię a wiem bo korzystam z niego regularnie

    Krótko mówiąc: współczujemy "multibankowcom" z Opola ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-16 17:20:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Krótko mówiąc: współczujemy "multibankowcom" z Opola ;)

    To wspolczujcie tez tym z Krakowa. Tutaj tez weekendowe awarie
    wplatomatu to czeste zjawisko.

    marekz

  • 4. Data: 2006-03-16 18:02:35
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MarekZ napisał(a):

    > To wspolczujcie tez tym z Krakowa. Tutaj tez weekendowe awarie
    > wplatomatu to czeste zjawisko.

    Przeprowadźcie się do Katowic ;)

    Już dobrze, dobrze. Koniec żartów. A co na to obsługa w punkcie obsługi
    klienta?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-03-16 22:12:45
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    > MarekZ napisał(a):
    >
    > Przeprowadźcie się do Katowic ;)

    ale ja chce w Opolu
    w województwie Dolnośląskim ;-)

    > Już dobrze, dobrze. Koniec żartów. A co na to obsługa w punkcie obsługi
    > klienta?

    5 min po otwarciu CUF babka w kasie:
    "proszę wpłacić we wpłatomacie !"

    jak wychodziłem ok. 10.15 jeszcze był nieczynny :-(((

    -----------------------
    z pozdrowieniami

    jeszcze wasz klient
    t...@W...pl

  • 6. Data: 2006-03-16 22:40:01
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Piotr W napisał(a):

    > 5 min po otwarciu CUF babka w kasie:
    > "proszę wpłacić we wpłatomacie !"
    >
    > jak wychodziłem ok. 10.15 jeszcze był nieczynny :-(((

    Bardzo dziwne. Widocznie jak zwykle zależy wszystko od ludzi. W Katowicach
    mogę wpłacić we wpłatomacie, ale również w kasie i nie budzi to niczyjego
    zdziwienia

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-03-16 23:32:14
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

> [...]

    > mogę wpłacić we wpłatomacie, ale również w kasie i nie budzi to niczyjego

    w paru słowach:
    Polska Wspaniała Kraj ;-)