  • 1. Data: 2006-03-16 14:17:39
    Temat: Western Union
    Od: "Anna Krawczyk" <t...@g...pl>

    Czy ktos z was sprzedawal cos kiedys za granice? A jesli tak to czy
    slyszeliscie o czyms takim: sprzedaje przedmiot za granice kupiec wysyla
    kase przez western union dostaje potwierdzenie wyslania ale nie moge odebrac
    kasy dopoki nie przesle do zagranicznego western union mailem numeru paczki
    ktora wyslalam. Czy ktos z was robil kiedys taka tranzakcje i wie czy to
    zawsze dziala czy ta osoba moze sie wycofac lub jakos mnie oszukac?

    Ania

  • 2. Data: 2006-03-16 14:18:48
    Temat: Re: Western Union
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Anna Krawczyk" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dvbs23$h97$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ktora wyslalam. Czy ktos z was robil kiedys taka tranzakcje i wie czy to
    > zawsze dziala czy ta osoba moze sie wycofac lub jakos mnie oszukac?

    Nie wchodź w to. Z WU można odebrać pieniądze mimo, że odbiorca nie zna tego
    nr przesyłki (jako hasła) - wystarczy, że się wylegitymuje. Czy ta paczka ma
    być do Rumunii?

  • 3. Data: 2006-03-16 14:46:35
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Glenn napisał(a):

    > Nie wchodź w to. Z WU można odebrać pieniądze mimo, że odbiorca nie zna tego
    > nr przesyłki (jako hasła) - wystarczy, że się wylegitymuje. Czy ta paczka ma
    > być do Rumunii?

    Raczej do Nigerii ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-03-16 14:54:39
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Anna Krawczyk <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > mailem numeru paczki ktora wyslalam. Czy ktos z was robil kiedys taka
    > tranzakcje i wie czy to zawsze dziala czy ta osoba moze sie wycofac

    To jest na 100% oszustwo. Przy transakcjach przez Western Union, bez
    żadnym wyjątków wysyłaj paczkę jedynie jak odbierzesz gotówkę do ręki!
    Żadne numery transakcji, wysyłanie mailem numeru paczki itp to jest
    wszytko jedna wielka ściema, Western Union nic takiego nie oferuje, jak
    jest kasa dla Ciebie to możesz ją wypłacić nawet nie znając żadnych
    danych ani numerów (numer tylko ułatwia odszukanie wpłaty). Jak kasy nie
    możesz wypłacić to znaczy że w ogóle nie została wpłacona.

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html