eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - coraz gorzejMultiBank - coraz gorzej
  • Data: 2007-05-02 19:20:59
    Temat: MultiBank - coraz gorzej
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    W Multibanku podchodza coraz gorzej do nowego klienta (otwarcie
    rachunku), nie wiem czy to totalny brak organizacji czy co innego.
    Jak otwieralem tam konto kilka lat temu (poczatek istnienia banku) to
    wszytsko bylo cacy ;)

    Kolejne konto (konkretnie dla osoby z rodziny, gdzie jestem
    pelnomocnikiem) zakladane bylo nieco ponad miesiac temu, tez niby ok,
    ale juz wszytskie papiery wynosze w foliowej koszulce - nie wysilili
    sie nawet na papierowa teczke.

    Natomiast dzisiaj (nowe konto) to papiery znajoma osoba dostala
    poprostu do reki (nic, nawet foliowej koszulki), do tego nie mieli
    wogole listy hasel jednorazowych :( Wiec nie da sie korzystac z
    serwosu online odrazu :(

    Czesto to u nich tak? Rozumiem ze bank jest jednym z tanszych, ale
    zeby az tak oszczedzac na zlowionym nowym kliencie?


    Pozdrawiam
    Rafal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1