  • 1. Data: 2007-05-02 19:20:59
    Temat: MultiBank - coraz gorzej
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    W Multibanku podchodza coraz gorzej do nowego klienta (otwarcie
    rachunku), nie wiem czy to totalny brak organizacji czy co innego.
    Jak otwieralem tam konto kilka lat temu (poczatek istnienia banku) to
    wszytsko bylo cacy ;)

    Kolejne konto (konkretnie dla osoby z rodziny, gdzie jestem
    pelnomocnikiem) zakladane bylo nieco ponad miesiac temu, tez niby ok,
    ale juz wszytskie papiery wynosze w foliowej koszulce - nie wysilili
    sie nawet na papierowa teczke.

    Natomiast dzisiaj (nowe konto) to papiery znajoma osoba dostala
    poprostu do reki (nic, nawet foliowej koszulki), do tego nie mieli
    wogole listy hasel jednorazowych :( Wiec nie da sie korzystac z
    serwosu online odrazu :(

    Czesto to u nich tak? Rozumiem ze bank jest jednym z tanszych, ale
    zeby az tak oszczedzac na zlowionym nowym kliencie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-05-02 19:31:19
    Temat: Re: MultiBank - coraz gorzej
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > Czesto to u nich tak? Rozumiem ze bank jest jednym z tanszych, ale
    > zeby az tak oszczedzac na zlowionym nowym kliencie?

    I po co się menczysz.
    Jako klient masz najwiekszom broń - wola out
    Ja po badaniach polecam VW bank.
    Nie tylko koszulke ale i całe pudełko z takim lektronicznym Cóś dostaniesz.

    jk

  • 3. Data: 2007-05-03 06:49:21
    Od: "apa chojnice" <a...@n...pl>

    Multibank - to na psy zszedl juz pare lat temu. Niestety łodzka kultura
    korporacyjna zwyciezyla.
    Powtorze - miesiac temu gdy chcialem po 8 latach !!!!! z Multibankiem wziasc
    kredyt (zmienilem prace i moj staz w nowej firmie to 12 miesiac (dyr.
    handlowy !!!!) powiedziano mi ze dadza, pod warunkiem ze zaswiadczeneie o
    zarobkach bedzie Z ZAKLADU USPOLECZNONEGO !!!!!
    Ziemia Obiecana !!!!!

  • 4. Data: 2007-05-03 07:30:17
    Od: WG <n...@e...invalid>

    Dnia Thu, 3 May 2007 08:49:21 +0200, apa chojnice napisał(a):

    > Powtorze - miesiac temu gdy chcialem po 8 latach !!!!! z Multibankiem

    Za mało wykrzykników.
    Od kiedy istnieje Multi?

    Wojtek

  • 5. Data: 2007-05-03 18:43:53