    From: Rafal M <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MultiBank - coraz gorzej
    Date: 2 May 2007 12:20:59 -0700

    Witam

    W Multibanku podchodza coraz gorzej do nowego klienta (otwarcie
    rachunku), nie wiem czy to totalny brak organizacji czy co innego.
    Jak otwieralem tam konto kilka lat temu (poczatek istnienia banku) to
    wszytsko bylo cacy ;)

    Kolejne konto (konkretnie dla osoby z rodziny, gdzie jestem
    pelnomocnikiem) zakladane bylo nieco ponad miesiac temu, tez niby ok,
    ale juz wszytskie papiery wynosze w foliowej koszulce - nie wysilili
    sie nawet na papierowa teczke.

    Natomiast dzisiaj (nowe konto) to papiery znajoma osoba dostala
    poprostu do reki (nic, nawet foliowej koszulki), do tego nie mieli
    wogole listy hasel jednorazowych :( Wiec nie da sie korzystac z
    serwosu online odrazu :(

    Czesto to u nich tak? Rozumiem ze bank jest jednym z tanszych, ale
    zeby az tak oszczedzac na zlowionym nowym kliencie?

    Pozdrawiam
    Rafal