  • 11. Data: 2004-07-14 17:55:06
    Temat: Re: MultiBank podwyższa oprocentowanie ROR-ów i lokat
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:cd3ql9$pqa$1@news.onet.pl...

    > Pewnie bedzie.
    > Tylko, ze rzecznik prasowy nie zajmuje sie uaktualnianiem strony ;) Ma
    swoje
    > podworko i o nie dba. Chociaz prawda -ze powinni szybko przygotowac
    > informacje i opublikowac ja rowniez na stronie

    No ale właśnie takie małe rzeczy są oznaką profesjonalizmu ;-)

  • 12. Data: 2004-07-14 18:44:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > No ale właśnie takie małe rzeczy są oznaką profesjonalizmu ;-)

    Dziekuje (bo ja taki szybki w publikowaniu tego jestem ;)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 13. Data: 2004-07-14 18:56:40
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Tylko, ze rzecznik prasowy nie zajmuje sie uaktualnianiem strony ;) Ma swoje
    > podworko i o nie dba. Chociaz prawda -ze powinni szybko przygotowac
    > informacje i opublikowac ja rowniez na stronie

    Zmiany obowiazuja od __jutra__. Wiec jutro powinny być ;)
    A na 'stronie' rzecznika' sa w tym samym czasie, co u Ciebie ;)

  • 14. Data: 2004-07-15 14:01:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 13:12:48 +0200, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >A na stronie WWW banku cisza... :)

    No wreszcie zmienili.

  • 15. Data: 2004-07-15 14:35:02
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > No wreszcie zmienili.

    od pewnego szasu %% jest też w części transakcyjnej ;)
    ->szczegóły rachunku

  • 16. Data: 2004-07-15 17:26:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2004 16:35:02 +0200, "~WD" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >od pewnego szasu %% jest też w części transakcyjnej ;)
    >->szczegóły rachunku

    To akurat wiem... od północy. :-D