  • 11. Data: 2003-11-02 20:43:20
    Temat: Re: MultiBank - porażka?
    Od: o...@p...onet.pl

    > Krzysie

    Lepiej nie. To rzeczywiście komunistyczna multiparanoja.

    Szkoda czasu. Lepiej z dziewczyną/żoną/rodzinką pójść na spacer i poczekać aż
    przejdzie.

    omfumu
    który nie przeszedł się i niestety otworzył był

  • 12. Data: 2003-11-02 20:49:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 2 Nov 2003 14:57:06 GMT, "Grzegorz Podsiadło"
    <e...@a...w.stopce> wrote:

    >Że przepraszam co ? To że bank chce żeby na koncie coś się działo to
    >komunistyczny pomysł ? Dobrze się czujesz?

    pamiętaj o tym, że posiadanie rachunku jest obowiązkiem niektórych
    przedsiębiorców. Nie wydaje mi się, żeby takie ograniczenia
    wprowadzane przez jakikolwiek bank miały podstawę prawną. Przecież
    żadne prawo nie nakazuje przedsiębiorcy wykazywać obrotów na rachunku
    bankowym (no, oprócz zapłaty danin na rzecz US i ZUS).
    Gdyby wszystkie banki wprowadziły taki wymóg, to przykładowy
    przedsiębiorca nie miałby szans posiadać rachunku bankowego, co jest
    jego obowiązkiem.
    Przeprowadziłem więc - mam nadzieję, że przekonujący - dowód "nie
    wprost", że wprowadzanie przez banki wymogów wobec posiadaczy
    rachunków nie wynikających z obowiązującego prawa jest wbrew temu
    prawu.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2003-11-02 21:02:19
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:bo3ocr$g1n$1@news.onet.pl,
    Krzysztof Kujawski napisał:

    > Mysle ze Multibank nie ma tego w nosie ze ktos ma dzialalnosc
    > charakteryzujaca sie sezonowoscia. Gorzej gdy nie ma nawet tej
    > "sezonowosci" odzwierciedlonej we wplywach na konto ;-)

    A co im przeszkada, że wpływy są niewielkie? Przecież to konto nie jest
    darmowe, za prowadzenie r-ku w Multi się płaci!

    > A najlepiej zadzwonic albo sie przejsc do oddzialu i po prostu
    > zapytac.

    A o co się pytać? Jest zapis, bo sam widziałem, nawet próbowałem dyskutować,
    ale bez efektu!

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 14. Data: 2003-11-03 13:21:06
    Od: "KK" <n...@n...com>

    <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > Szkoda czasu. Lepiej z dziewczyną/żoną/rodzinką pójść na spacer i poczekać

    > przejdzie.

    Boże, kłaniają się podstawowe prawa ekonomii i rachunku wyników. Na wynik
    nie wpływają tylko przychody, ale też KOSZTY. Każdy klient jest kosztem. W
    kapitalizmie każda firma ma prawo sama kształtować swoją politykę kosztów.
    To w komunizmie traktowało się wszystkich po równo. Pomyśl nad tym :-)

    pzdr
    KK

  • 15. Data: 2003-11-03 13:35:23
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > A następnego dnia ta sama pani powiedziała mi, że właściwie Bankowi nie
    zależy
    > na wpłatach, tylko na tym, żebym miał saldo poniżej zera, bo to są dopiero
    ich
    > realne przychody.

    A to juz MegaRotfl - to skad maja kase na te salda "ponizej zera" - drukuja
    czy biora od ruskiej mafii ?

    > Tego to nawet zjednoczone siły urzędnicze i kasowe banków Pekao SA w
    > połączeniu z PEKAO BP by nie wymyśliły.

    Hmm - mam konto w Multi, bylem u nich w sumie moze 2-3 razy - za kazdym
    razem odnioslem zupelnie dobre wrazenie.

  • 16. Data: 2003-11-03 23:37:14
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > kapitalizmie każda firma ma prawo sama kształtować swoją politykę kosztów.
    > To w komunizmie traktowało się wszystkich po równo. Pomyśl nad tym :-)

    OKEJ. NIKT, a już na pewno nie ja, nie mówi MULTIBANKOWI jak ma kształtować
    swoją politykę. Żyjemy w wolnym kraju i każdy orze jak może.

    Niech kształtuje. A ja mówię tylko tyle, że nie warto iść i pytać.

    Takie jest
    moje
    doświadczenie.

    Czytając inne doświadczenia kolegów, dorzucam swoje: też uważam że jest to
    paranoja, by nie powiedzieć multiparanoja, że jest to komuna, by nie
    powiedzieć multikomuna, i by zgodzić się, że w multi i z multi nie warto, by
    nie powiedzieć multiniewarto.

    I nawet jeśli jestem niekumatym palantem, klientem który nie zna się, to takie
    jest moje święte prawo, nie znać się. Bank który wystawia swoją multipupę na
    mnie zamiast mnie multioświecić, ma do tego prawo. I ja mam prawo powiedzieć
    co wtedy widzę, czego przez wgląd na Wasze szlachetne oczy nie powiem.

    Pozdrawiam

    omfumu
    czyli
    klient,
    który choć świnia, swoje prawa MA.

  • 17. Data: 2003-11-04 06:15:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > może.
    >
    > Niech kształtuje. A ja mówię tylko tyle, że nie warto iść i pytać.

    Po raz trzecdi zapytam sie czy zlozyles reklamacje lub czy zamierzasz to
    zrobic? Ciekawi mnie jak czy i co ci odpowiedza.

  • 18. Data: 2003-11-04 21:00:15
    Od: o...@W...onet.pl

    > Po raz trzecdi zapytam sie czy zlozyles reklamacje lub czy zamierzasz to
    > zrobic? Ciekawi mnie jak czy i co ci odpowiedza.

    Jak to sobie wyobrażasz, skoro już nie jestem ich klientem, od czasu opisanej
    sytuacji z godziny 1855 minęło ponad trzy miesiące a sytuacja opisywana w
    godzinach losowo wybranych w dniach losowo wybranych pomiędzy godziną 1630 a
    1700 miała i ma miejsce tak często, że wielu klientów (zwłaszcza Ci co
    zostali) uważa to za rzecz naturalną?

    Jeśli mi powiesz jak to zrobić, kto wie...

    Chociaż uważam, że wyciąganie multi.... z multiszafy w tym wypadku byłoby
    multispóźnione i nie wiem czy choć trochę możliwe.

    Jeśli sądzisz, że jest inaczej daj mi znac

    pozdrawiam

    omfumu
    który
    elastycznym jest

  • 19. Data: 2003-11-05 12:20:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli sądzisz, że jest inaczej daj mi znac

    Sadze ze dla "dobra ogolu" klientow Multi nalezaloby
    tego "trupa z szafy wyciagnac", bo to co opisales
    (dokladniej na moja prosbe) az krzyczy o intewencje.

    Takie jest moje zdanie. Fakt faktem ze jest pozno,
    nagran z kamer z tego okresu pewnie juz nie ma, wiec
    bank musialby wlasnymi metodami to sprawdzic.

    Ale jak pisalem, ja bym tego "nie odpuscil".

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 20. Data: 2003-11-05 22:50:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <o...@W...onet.pl> wrote:
    > Jak to sobie wyobrażasz, skoro już nie jestem ich klientem, od czasu
    > opisanej sytuacji z godziny 1855 minęło ponad trzy
    miesiące a

    Przy zamykaniu rachunku walnac. Nie zdali testu prawdy i im to uswiadomic -
    tobie to juz nie pomoze, ale nastepnu moze tak.

> [...]
    > wybranych pomiędzy godziną 1630 a 1700 miała i ma miejsce tak często,
    > że wielu klientów (zwłaszcza Ci co zostali) uważa to za rzecz

    No jesli jest naturalna, to jak chcesz to zmienic? ;) Widac, ze system
    dziala do dupy warto wiec im zwrocic uwage dla dobra tych, co zostali.

    > Jeśli mi powiesz jak to zrobić, kto wie...

    Teraz to pewnie po ptokach, ale dane twoje maja, wiec mozesz im wyslac
    oficjalne pisemko i zobaczyc czy i co napisza.
    Sam jestem ciekaw.