    From: o...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - porażka?
    Date: 4 Nov 2003 00:37:14 +0100

    > <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > aż
    >
    > Boże, kłaniają się podstawowe prawa ekonomii i rachunku wyników. Na wynik
    > nie wpływają tylko przychody, ale też KOSZTY. Każdy klient jest kosztem. W
    > kapitalizmie każda firma ma prawo sama kształtować swoją politykę kosztów.
    > To w komunizmie traktowało się wszystkich po równo. Pomyśl nad tym :-)

    OKEJ. NIKT, a już na pewno nie ja, nie mówi MULTIBANKOWI jak ma kształtować
    swoją politykę. Żyjemy w wolnym kraju i każdy orze jak może.

    Niech kształtuje. A ja mówię tylko tyle, że nie warto iść i pytać.

    Takie jest
    moje
    doświadczenie.

    Czytając inne doświadczenia kolegów, dorzucam swoje: też uważam że jest to
    paranoja, by nie powiedzieć multiparanoja, że jest to komuna, by nie
    powiedzieć multikomuna, i by zgodzić się, że w multi i z multi nie warto, by
    nie powiedzieć multiniewarto.

    I nawet jeśli jestem niekumatym palantem, klientem który nie zna się, to takie
    jest moje święte prawo, nie znać się. Bank który wystawia swoją multipupę na
    mnie zamiast mnie multioświecić, ma do tego prawo. I ja mam prawo powiedzieć
    co wtedy widzę, czego przez wgląd na Wasze szlachetne oczy nie powiem.

    Pozdrawiam

    omfumu
    czyli
    klient,