eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - przyjazny świat finansów ???MultiBank - przyjazny świat finansów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "SS" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MultiBank - przyjazny świat finansów ???
    Date: Fri, 7 Mar 2003 15:53:07 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <b4af93$pei$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ph123.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1047052387 26066 172.20.26.233 (7 Mar 2003 15:53:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2003 15:53:07 +0000 (UTC)
    X-User: domiss
    X-Forwarded-For: ph123.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Remote-IP: ph123.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:230505
    [ ukryj nagłówki ]

    W jednej z instytucji otrzymałem standardowy blankiet polecenia przelewu.
    Musiałem przedstawić potwierdzenie jego wykonania, ale tylko na tym
    dokumencie(tak wymagają i koniec).

    Udałem się więc do placówki(Wrocław), a Pani mówi: Na tym dokumencie
    nie otrzyma Pan stempla, możemy wydrukować potwierdzenie z systemu.
    Więc mówię OK., ale oprócz tego proszę przystawić stempel na tym
    (po sprawdzeniu, że jest to ta sama operacja
    (wydruku może mi Pani nawet nie dawać).

    Pani mówi: NIE. To proszę zapytać dyrektora.....po powrocie: NIE.
    Pytam, czy ja mogę z nim porozmawiać...TAK. Ale rozmawiałem z
    człowiekiem, który siedział w jego gabinecie a dyrektor chodził
    po placówce( w końcu nie będzie sobie zawracał głowy).
    On również mówi: NIE. Ja mówię, że to blankiet standardowego polecenia
    przelewu, który powinien być akceptowany przez wszystkie banki.
    &#8222;Takie mamy procedury i koniec...&#8221; Więc pytam czy mam zamknąć
    rachunek, bo nie będę szedł na pocztę, żeby stać godzinę w kolejce?

    Po 10 minutach Pan mówi: proszę podać imię i nazwisko. Pytam a po co?
    Odpowiada: musze coś sprawdzić. Domyśliłem się, że sprawdza ile mam
    na rachunku, czy warto dalej zawracać sobie głowę.
    Po chwili wraca i mówi: dobrze ale robimy to pierwszy i ostatni raz, żeby
    nie wiem co, kolejnym razem nawet gdyby Pan prosił, krzyczał.....nie
    będzie to możliwe.

    I to ma być przyjazny świat finansów??? Ja się chyba z niego wypiszę.
    Poza tym elokwencja ów Pana i jego odzywki dobitnie świadczą o
    tym, że pracę dostał chyba po znajomości?

    I na koniec, Pani przy kasie: podpisał Pan się tutaj gdzie jest miejsce
    dla banku ! Ja odpowiadam: proszę przeczytać co tu jest napisane:
    DATA I PODPIS ZLECENIODAWCY czyli mój a Pani: Nie
    Proszę Pana.
    Po tym już odebrało mi głos........


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1