-
Data: 2010-05-10 10:52:14
Temat: MultiBank - schodzi na psy
Od: Misiu <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mam tam konto niemal od początku istnienia tego banku. Przez długie lata
bardzo sobie chwaliłem, praktycznie wszystko dawało się załatwić przez
i-net, kontakt z linią był OK. Do czasu.
Drobne problemy zaczęły się jakieś 3 lata temu. Zmniejszono liczbę
znaków do wydrukowania na kartach. Niby nieważna duperela, ale w końcu
to klient powinien decydować o tym w jakim brzmieniu ma być zapisane
jego imię i nazwisko, a nie magiczny SYSTEM.
Nieco poważniejszy problem to czas rozpatrywania reklamacji. Kilka lat
temu wystarczało im na to kilkanaście dni. Ostatnio zajęło im to ponad 4
miesiące.
Sprawa była prosta: nie zwrócono mi opłaty za używanie karty. Przez 3
miesiące po złożeniu reklamacji otrzymywałem maile, że "sprawa jest
skomplikowana" i "jest w toku". Rozumiem, że bank może borykać się z
problemami kadrowymi, ale rozpatrywanie chyba najprostszego z możliwych
problemów przez 4 miechy trudno traktować w innych kategoriach niż
kompletne olewanie klienta.
Dziś bank pobrał mi niewielką sumę za wykorzystanie kredytu w koncie
("kapitalizacja odsetek - obciążenie"). Oczywiście w zeszłym miesiącu
żadnego korzystania z pieniędzy banku nie było.
Pani na infolinii rozłożyła mnie na łopatki informując, że to
"miesięczna opłata za możliwość korzystania z kredytu w koncie" (tak jak
w większości banków, Multibank pobiera raz na rok opłaty za
udostepnienie linii kredytowej, potem odsetki tylko jeśli korzysta się z
tych pieniędzy). Pani na szczęście dość łatwo dała się przekonać, że nie
powinna wciskać kitu klientom i wzięła się do spisywania reklamacji.
Ciekawe jestem czy w tym przypadku rok im wystarczy na jej rozpatrzenie.
Może warto dodać, że linię kredytową w koncie mam od dawna, a to
pierwszy taki przypadek. Za bardzo coś "usprawnili" w swoim systemie.
Kilka lat temu, Multibank był rzeczywiście elitarnym bankiem, z dobrą
obsługą za stosunkowo niewielkie pieniądze. Od mniej więcej 2 - 3 lat
robi wiele by to dobre wrażenie zatrzeć. W międzyczasie spotkałem się z
kilkoma sytuacjami, w których obsługa usiłowała wciskać idiotyzmy nie
mające pokrycia w żadnych regulaminach banku. Do tego dochodzi coraz
więcej "pomyłek systemu" i totalna olewka klienta jeśli chodzi o sposób
obsługi reklamacji.
Szkoda, to naprawdę dobry bank kiedyś był. Trezba będzie sprawdzić co u
konkurencji słychać. Ostatnio dobrą ofertę ma ING ...
--
http://voip.stegny.net
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.10 11:28 k...@g...pl
- 10.05.10 13:00 Misiu
- 10.05.10 14:56 Ranger
- 10.05.10 15:05 MarekZ
- 10.05.10 15:12 Ranger
- 10.05.10 15:51 Misiu
- 10.05.10 19:04 Rafal M
- 11.05.10 07:26 Sebastian
- 11.05.10 09:52 xbartx
- 11.05.10 16:52 Misiu
- 11.05.10 16:55 Misiu
- 11.05.10 18:51 mvoicem
- 11.05.10 20:44 xbartx
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego