-
Data: 2010-05-10 10:52:14
Temat: MultiBank - schodzi na psy
Od: Misiu <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mam tam konto niemal od początku istnienia tego banku. Przez długie lata
bardzo sobie chwaliłem, praktycznie wszystko dawało się załatwić przez
i-net, kontakt z linią był OK. Do czasu.
Drobne problemy zaczęły się jakieś 3 lata temu. Zmniejszono liczbę
znaków do wydrukowania na kartach. Niby nieważna duperela, ale w końcu
to klient powinien decydować o tym w jakim brzmieniu ma być zapisane
jego imię i nazwisko, a nie magiczny SYSTEM.
Nieco poważniejszy problem to czas rozpatrywania reklamacji. Kilka lat
temu wystarczało im na to kilkanaście dni. Ostatnio zajęło im to ponad 4
miesiące.
Sprawa była prosta: nie zwrócono mi opłaty za używanie karty. Przez 3
miesiące po złożeniu reklamacji otrzymywałem maile, że "sprawa jest
skomplikowana" i "jest w toku". Rozumiem, że bank może borykać się z
problemami kadrowymi, ale rozpatrywanie chyba najprostszego z możliwych
problemów przez 4 miechy trudno traktować w innych kategoriach niż
kompletne olewanie klienta.
Dziś bank pobrał mi niewielką sumę za wykorzystanie kredytu w koncie
("kapitalizacja odsetek - obciążenie"). Oczywiście w zeszłym miesiącu
żadnego korzystania z pieniędzy banku nie było.
Pani na infolinii rozłożyła mnie na łopatki informując, że to
"miesięczna opłata za możliwość korzystania z kredytu w koncie" (tak jak
w większości banków, Multibank pobiera raz na rok opłaty za
udostepnienie linii kredytowej, potem odsetki tylko jeśli korzysta się z
tych pieniędzy). Pani na szczęście dość łatwo dała się przekonać, że nie
powinna wciskać kitu klientom i wzięła się do spisywania reklamacji.
Ciekawe jestem czy w tym przypadku rok im wystarczy na jej rozpatrzenie.
Może warto dodać, że linię kredytową w koncie mam od dawna, a to
pierwszy taki przypadek. Za bardzo coś "usprawnili" w swoim systemie.
Kilka lat temu, Multibank był rzeczywiście elitarnym bankiem, z dobrą
obsługą za stosunkowo niewielkie pieniądze. Od mniej więcej 2 - 3 lat
robi wiele by to dobre wrażenie zatrzeć. W międzyczasie spotkałem się z
kilkoma sytuacjami, w których obsługa usiłowała wciskać idiotyzmy nie
mające pokrycia w żadnych regulaminach banku. Do tego dochodzi coraz
więcej "pomyłek systemu" i totalna olewka klienta jeśli chodzi o sposób
obsługi reklamacji.
Szkoda, to naprawdę dobry bank kiedyś był. Trezba będzie sprawdzić co u
konkurencji słychać. Ostatnio dobrą ofertę ma ING ...
--
http://voip.stegny.net
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.10 11:28 k...@g...pl
- 10.05.10 13:00 Misiu
- 10.05.10 14:56 Ranger
- 10.05.10 15:05 MarekZ
- 10.05.10 15:12 Ranger
- 10.05.10 15:51 Misiu
- 10.05.10 19:04 Rafal M
- 11.05.10 07:26 Sebastian
- 11.05.10 09:52 xbartx
- 11.05.10 16:52 Misiu
- 11.05.10 16:55 Misiu
- 11.05.10 18:51 mvoicem
- 11.05.10 20:44 xbartx
Najnowsze wątki z tej grupy
- cinkciarz.pl
- cashback
- Zmienny cvv
- Aktualizacja daty ważności kart?
- W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- Karty mBąka.
- Polskie złoto na uchodźstwie
- Citi -- rozwód
- limit 800zł z Euronetu
- Koniec swiata
- Allegro
- Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- silna zlotowka
- oszołomy paranoidalne
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-15 Zmienny cvv
- 2025-07-14 Aktualizacja daty ważności kart?
- 2025-07-09 W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- 2025-06-26 Karty mBąka.
- 2025-06-25 Polskie złoto na uchodźstwie
- 2025-06-17 Citi -- rozwód
- 2025-06-13 limit 800zł z Euronetu
- 2025-06-10 Koniec swiata
- 2025-06-10 Allegro
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-03 Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- 2025-06-02 silna zlotowka