  • Data: 2010-05-10 11:28:12
    Temat: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam się z Tobą, rzeczywiście Multi zszedł na psy, mówiąc
    kolokwialnie. Najgorsze to, że za bardzo nie widzę za bardzo innej
    instytucji, która by mogła poprowadzić moje podstawowe konto w Multi.
    Z kart w Multi już zrezygnowałem, bo miałem same problemy i reklamacja
    goniła poprzednią reklamację. Wygląda na to, że tam w Multi to
    najlepiej mieć tylko rachunek, korzystać z najprostszych usług i nie
    wydziwiać za bardzo.
    Zapytam jeszcze o jedną rzecz, słowo "ostatnio" to ile to mniej więcej
    jest? Wczoraj, tydzień, miesiąc, kwartał czy pół roku, a może kilka
    lat temu?