eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank zamkniecie rachunku. › MultiBank zamkniecie rachunku.
  • Data: 2006-07-11 07:45:14
    Temat: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    moze trwac (przenioslem sie do mBanku).

    Pzdr
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1