eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank zamkniecie rachunku. › Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
  • Data: 2006-07-11 12:22:04
    Temat: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Od: "hansvonb" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    m...@w...pl napisał(a):
    > Witam
    > Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    > moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    > wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    > Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    > zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    > Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    > srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    > moze trwac (przenioslem sie do mBanku).
    >
    > Pzdr
    > Sebastian

    Mogą Cię przetwarzać:
    a. miałeś zalegałości powyżej 60 dni i poinformowali Cię pisemnie
    o tym,
    b. nie miałeś zaległości a nie zaprotestowałeś.

    Musisz tylko o to zawnioskować że nie zgadzasz się na przetwarzanie
    danych osobowych.

    Hans

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1