  • 1. Data: 2004-10-07 20:03:58
    Temat: MultiKonta jestem i ja wysoko ocenione w rankingu studenckiego miesięcznika "Dlaczego"
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - wraz ze swoim rachunkiem
    MultiKonto jestem zajął II miejsce w rankingu kont studenckich opublikowanym
    przez studencki miesięcznik "Dlaczego".
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6838

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-11 08:43:02
    Od: "Jur" <j...@g...pl>

    Kto zajął pierwsze miejsce to oczywiście nikogo nie interesuje.... żałosne
    :-(

  • 3. Data: 2004-10-11 12:33:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jur <j...@g...pl> wrote:
    > Kto zajął pierwsze miejsce to oczywiście nikogo nie interesuje....
    > żałosne :-(

    Nie inrteresuje zwyciezcow ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich