eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność
  • Data: 2009-11-22 11:24:57
    Temat: [Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność
    Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie czy ktoś próbował sobie zmienić sposób otrzymywania wyciągów z
    tradycyjnego na elektroniczny w Multibanku. Udostępnili funkcjonalność
    składania tych wniosków przez system transakcyjny. To samo dotyczy
    harmonogramu spłat kredytu. Ostatnio złożyłem taki wniosek. Niestety po
    zakończeniu operacji system wyświetlił stronę z podsumowaniem i nijak nie było
    możliwości powrotu do systemu transakcyjnego. Jedyną możliwością było
    wylogowanie się lub przejście na inne ogólno dostępne strony Multibanku. Jak
    dla mnie jest to lekkie niedociągnięcie, ale możliwe, że tylko u mnie coś nie
    zadziałało. Też mieliście takie problemy?

    finder24