eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " finder24" <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność
    Date: Sun, 22 Nov 2009 11:24:57 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <heb728$gkj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1258889097 17043 172.20.26.239 (22 Nov 2009 11:24:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Nov 2009 11:24:57 +0000 (UTC)
    X-User: finder24
    X-Forwarded-For: 77.253.85.205
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509979
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Nie czy ktoś próbował sobie zmienić sposób otrzymywania wyciągów z
    tradycyjnego na elektroniczny w Multibanku. Udostępnili funkcjonalność
    składania tych wniosków przez system transakcyjny. To samo dotyczy
    harmonogramu spłat kredytu. Ostatnio złożyłem taki wniosek. Niestety po
    zakończeniu operacji system wyświetlił stronę z podsumowaniem i nijak nie było
    możliwości powrotu do systemu transakcyjnego. Jedyną możliwością było
    wylogowanie się lub przejście na inne ogólno dostępne strony Multibanku. Jak
    dla mnie jest to lekkie niedociągnięcie, ale możliwe, że tylko u mnie coś nie
    zadziałało. Też mieliście takie problemy?

    finder24

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1