-
1. Data: 2009-11-22 11:24:57
Temat: [Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność
Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl>
Witam,
Nie czy ktoś próbował sobie zmienić sposób otrzymywania wyciągów z
tradycyjnego na elektroniczny w Multibanku. Udostępnili funkcjonalność
składania tych wniosków przez system transakcyjny. To samo dotyczy
harmonogramu spłat kredytu. Ostatnio złożyłem taki wniosek. Niestety po
zakończeniu operacji system wyświetlił stronę z podsumowaniem i nijak nie było
możliwości powrotu do systemu transakcyjnego. Jedyną możliwością było
wylogowanie się lub przejście na inne ogólno dostępne strony Multibanku. Jak
dla mnie jest to lekkie niedociągnięcie, ale możliwe, że tylko u mnie coś nie
zadziałało. Też mieliście takie problemy?
finder24
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-11-22 12:29:15
Temat: Re: [Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność
Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
finder24 wrote:
> Witam,
>
> Nie czy ktoś próbował sobie zmienić sposób otrzymywania
> wyciągów z tradycyjnego na elektroniczny w Multibanku.
> Udostępnili funkcjonalność składania tych wniosków przez system
> transakcyjny. To samo dotyczy harmonogramu spłat kredytu.
> Ostatnio złożyłem taki wniosek. Niestety po zakończeniu
> operacji system wyświetlił stronę z podsumowaniem i nijak nie
> było możliwości powrotu do systemu transakcyjnego. Jedyną
> możliwością było wylogowanie się lub przejście na inne ogólno
> dostępne strony Multibanku. Jak dla mnie jest to lekkie
> niedociągnięcie, ale możliwe, że tylko u mnie coś nie
> zadziałało. Też mieliście takie problemy?
Witaj.
U Ciebie wszystko jest OK - też tak mam(y). Tak to (niestety)
zaprojektowano.
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Albert Einstein (1879-1955)