  • 1. Data: 2004-06-14 11:25:40
    Temat: [Multibank] Kredyt konsolidacyjny - czy ktoś korzystał?
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>

    Mam "rozrzucone" po kilku bankach różne kredyty prywatne - hipoteczne,
    gotówkowe i odnawialne, zazwyczaj niezbyt atrakcyjnie oprocentowane i
    uciążliwe w obsłudze. Ponieważ uciekam z Telepekao do Multi, zastanawiam się
    nad konsolidacją kredytów w ramach ich oferty (na oko dość ciekawe
    możliwości w ramach np. multiplanów).
    Jeżeli macie jakieś doświadczenia w tym zakresie, bardzo proszę o odpowiedź
    na moje pytania:

    - czy bank chętnie udziela takiego kredytu?
    - jakie są rzeczywiste koszty udzielenia takiego kredytu (ja wiem? -
    prowizje, opłaty, ekspertyzy, koszty notarialne etc.)?
    - czy bank wymaga regularnego "karmienia" zaświadczeniami o dochodach i
    niezaleganiu, czy wystarczą wpływy na konto i oświadczenia?
    - jakie są inne jeszcze "sztuczki i kruczki" przy takim kredycie?

    A może jest inny jeszcze bank, który dogodnie konsoliduje zadłużenie?
    Dzięki za odpowiedzi

    T.

  • 2. Data: 2004-06-15 22:01:51
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > - czy bank chętnie udziela takiego kredytu?

    w Multi nie powinno byc problemu.. wszystko zalezy od zdolnosci kredyt.

    > - jakie są rzeczywiste koszty udzielenia takiego kredytu (ja wiem? -
    > prowizje, opłaty, ekspertyzy, koszty notarialne etc.)?

    zalezy jaka w sumie bedzie wysokosc tego kredytu
    ale standardowe, praktycznie prowizja za udzielenie kredytu..
    no chyba ze bedzie wiekszy kredyt to dojda inne zabezpieczenia..

    > - czy bank wymaga regularnego "karmienia" zaświadczeniami o dochodach i
    > niezaleganiu, czy wystarczą wpływy na konto i oświadczenia?

    przy malych kredytwach nie.. przy wiekszych moga chcie rocznego pita

    > A może jest inny jeszcze bank, który dogodnie konsoliduje zadłużenie?

    ja mowie caly czas o Multi..
    konsolidowalem w nim finanse rodziny...

    wazne abys trafil w oddziale Multi na konkretna osobe, a najlepiej na szefa
    oddzialu...

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2004-06-16 10:40:31
    Od: Wojtek <w...@w...nq.pl>

    Użytkownik Tomasz Nowicki napisał:

    > - czy bank chętnie udziela takiego kredytu?
    > - jakie są rzeczywiste koszty udzielenia takiego kredytu (ja wiem? -
    > prowizje, opłaty, ekspertyzy, koszty notarialne etc.)?

    Mnie na dzień dobry poirytowali jedną rzeczą; konsolidacja dotyczy TYLKO
    takiej sytuacji, w której jednym ze spłacanych kredytów jest
    mieszkaniowy. A ja akurat miałem pożyczkę hipoteczną i karty kredytowe.

    > A może jest inny jeszcze bank, który dogodnie konsoliduje zadłużenie?
    > Dzięki za odpowiedzi

    W tej chwili na pewno BPH - właśnie uruchamiam tutaj kredyt. Ostatnio
    ofertę taką zrobił PKO BP.
    BPH nie robi takiego ograniczenia jak MB - o czym napisałem wyżej.

    Wojtek