  • 1. Data: 2002-10-23 16:34:27
    Temat: [Multibank] debet
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktos wie jaka jest wysokosc przyznanego debetu w Multikoncie
    JESTEM [dla studentow] ?
    Zakladajac ze miesieczne wplywy sa ~900zl

    Czy dobrze zrozumialem ze strony ze jest to 2krotnosc wplywow?

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 2. Data: 2002-10-23 21:08:07
    Temat: Re: [Multibank] debet
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > JESTEM [dla studentow] ?
    > Zakladajac ze miesieczne wplywy sa ~900zl
    >
    > Czy dobrze zrozumialem ze strony ze jest to 2krotnosc wplywow?

    Tak z tego co się dowiedziałem obniżyli z 3X do 2 x wpływy dla konta Jestem.

    Cześć

  • 3. Data: 2002-10-25 14:33:53
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    s...@p...onet.pl napisał:

    > Tak z tego co się dowiedziałem obniżyli z 3X do 2 x wpływy dla konta Jestem.

    A ktos na Multiczacie powiedzial ze jest to kwota 100zl niezleznie jakie
    sa stale wplywy miesieczne [w moim przypadku to ~900zl]

    I kto ma racje ?:)

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]