  • 1. Data: 2002-10-23 13:17:25
    Temat: Inteligo: 2000 bankomatow do miesiaca
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107

  • 2. Data: 2002-10-23 14:00:47
    Temat: Re: Inteligo: 2000 bankomatow do miesiaca
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Tylko wciaz nie podaja czy bedzie mozna bezprowizyjnie wybierac kase

  • 3. Data: 2002-10-23 14:32:09
    Od: jo44 <j...@f...onet.pl>

    minik wrote:

    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=107
    Cytuję: "PKO Bank Polski jest uznawany za najbardziej bezpieczny bank i
    cieszy się największym zaufaniem wśród klientów.....(ble, ble, ble)"

    Może ktoś mi wytłumaczyć, czym się PKO BP różni od innych
    banków jeśli chodzi o bezpieczeństwo?? Czyżby w Funduszu
    Gwarancyjnym miał jakieś specjalne prawa??

  • 4. Data: 2002-10-23 14:41:56
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    w kazdym razie wplaca do niego (BFG) najwiecej...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-10-23 15:33:09
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "paulus" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > w kazdym razie wplaca do niego (BFG) najwiecej...

    No nic dziwnego, AFAIK wlasnie wielkosc wplaty do BFG zalezy do kwoty
    zebranej depozytow. A wracajac do autora watku, to taki pic ze to nadal bank
    panstwowy wiec niby nie moze upasc - sieczka marketingowa i nic wiecej.

    Przemek

  • 6. Data: 2002-10-23 16:46:00
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Avenger" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko wciaz nie podaja czy bedzie mozna bezprowizyjnie wybierac kase

    Jak sie niechwala, to znaczy ze bedzie.

  • 7. Data: 2002-10-23 18:22:56
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

> [...]
    > banków jeśli chodzi o bezpieczeństwo?? Czyżby w Funduszu
    > Gwarancyjnym miał jakieś specjalne prawa??

    ależ oni nie napisali że są najbezpieczniejsi
    tylko że są uznawani za taki - a to już zależy przez kogo :-)

  • 8. Data: 2002-10-23 18:29:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ależ oni nie napisali że są najbezpieczniejsi
    > tylko że są uznawani za taki - a to już zależy przez kogo :-)

    Tak to jest, jak sie prasy nie czyta :)
    Tak wyszlo z sondazy - Polacy ufaja bardziej PKO BP niz np. innym bankom z
    przewaga kapitalu zagranicznego.

  • 9. Data: 2002-10-23 20:16:58
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ap6pma$ph8$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Tak to jest, jak sie prasy nie czyta :)
    > Tak wyszlo z sondazy - Polacy ufaja bardziej PKO BP niz np. innym bankom z

    Zwlaszcza ze PKO BP ma gwarancje rzadowe, jako tako uwazany jest za
    najbardziej Polski bank, ktoremu nie grozi bankructwo i etc.
    Wiekszosc w ogole przedsiebiorstw zwlaszcza panstwowych zaklada konta
    bnkowe dla pracownikow najczesciej w PKO BP

  • 10. Data: 2002-10-23 20:35:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Wiekszosc w ogole przedsiebiorstw zwlaszcza panstwowych zaklada konta
    > bnkowe dla pracownikow najczesciej w PKO BP

    Ciekaw jestem jak z samorzadami. Bo na przyklad w Radomiu nauczyciele maja w
    Pekao - a przeciez to nie jest juz polski bank ;)))))