  • 1. Data: 2008-06-13 13:00:42
    Temat: Multibank dzwoni...
    Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl>

    Nie wiecie z czym dzwonią z Multibanku?
    Nie dalem sie zweryfikowac i ciekawi mnie czemu nie
    przysla mejla zamiast gonic tabuny ludzi na słuchawkach.

  • 2. Data: 2008-06-13 20:17:52
    Temat: Re: Multibank dzwoni...
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dalem sie zweryfikowac i ciekawi mnie czemu nie
    > przysla mejla zamiast gonic tabuny ludzi na słuchawkach.

    Bo to większa skuteczność? A część klientów lubi, gdy bank się nimi
    interesuje od czasu do czasu :-).

  • 3. Data: 2008-06-13 22:06:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "corner" g2ukok$lk8$...@a...news.neostrada.pl

    > Bo to większa skuteczność? A część klientów lubi, gdy bank się nimi
    > interesuje od czasu do czasu :-).

    Ja preferuję m@ile, bo mnie gryzie sumienie, gdy przez telefon rozmawiam z kimś na
    jego koszt. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2008-06-14 17:35:28
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:g2ur22$d2s$1@flis.man.torun.pl...
    > Ja preferuję m@ile, bo mnie gryzie sumienie, gdy przez telefon rozmawiam z
    > kimś na jego koszt. :)

    Pewnie mają darmowe minuty?
    --
    -------------
    MisiekK

  • 5. Data: 2008-06-14 20:33:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MisiekK" g30vpf$4sf$...@m...internetia.pl

    > Pewnie mają darmowe minuty?

    Tak myślisz?... Ja wiem?... Może i tak jest właśnie w istocie.
    Ale zapewne tylko jakąś ograniczoną liczbę/ilość tych minut...
    Na przykład SMSów to mają ograniczoną liczbę/ilość -- wiem, bo
    w WBK za free jest tylko 5 pierwszych w miesiącu... Za kolejne
    trzeba bankowi płacić, wiec zapewne i bank za kolejne płaci... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-06-14 20:56:15
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    napisał w wiadomości news:g31age$e17$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    > w WBK za free jest tylko 5 pierwszych w miesiącu... Za kolejne
    > trzeba bankowi płacić, wiec zapewne i bank za kolejne płaci... ;)

    Eneuel, wiem że Ty lubisz liczyć każdy grosz... więc niby nie do końca TG,
    ale zobacz sobie www.voipbuster.com... Zobaczysz, ile dzisiaj kosztuje
    minuta rozmowy tel.

    k.

  • 7. Data: 2008-06-14 22:20:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-14, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

> [...]
    > w WBK za free jest tylko 5 pierwszych w miesiącu... Za kolejne
    > trzeba bankowi płacić, wiec zapewne i bank za kolejne płaci... ;)

    No ostatnio czytałem, że banki to na skype przechodzą. Sam mam abonament
    na Europę. Za ~150 zł / rocznie mogę dzwonić na stacjonarki do większości
    krajów Europy. Limit czasowy jakiś jest, ale jest na poziomie dość
    astronomicznym.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-06-15 05:32:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > No ostatnio czytałem, że banki to na skype przechodzą.

    Taaa... Oczywiscie, ze wykorzystuja VoIP, ale jeszcze o Skype nie
    slyszalem... Ktory to bank ze Skype'a korzysta?

    MK

  • 9. Data: 2008-06-15 06:38:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-15, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Taaa... Oczywiscie, ze wykorzystuja VoIP, ale jeszcze o Skype nie
    > slyszalem... Ktory to bank ze Skype'a korzysta?

    Pamiętałem hasło Skype + ING. Poszukałem i muszczę chyba odszczekać. :)

    http://pl.wikinews.org/wiki/ING_Bank_%C5%9Al%C4%85sk
    i_przez_Skype'a
    http://media2.pl/internet/36101-przez-skype-z-ing.ht
    ml

    ING uruchamia linię skype dla klientów, ale to faktycznie to
    jeszcze nie znaczy, że na niego "przechodzą".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-06-15 06:56:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Taaa... Oczywiscie, ze wykorzystuja VoIP, ale jeszcze o Skype nie
    > slyszalem... Ktory to bank ze Skype'a korzysta?

    Chocby:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/10019 "Zamów przez skype"
    http://www.dominetbank.pl/ "skype z konsultantem"
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31555 - infolinia

    to tak w 5 min. Co prawda to jest do przychodzących rozmów ale ...
    KJ