  • 1. Data: 2008-06-13 14:33:26
    Temat: PO, Belka i konstyutucja?????????????
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    witam,

    1.
    PO obiecało podatek Belki zlikwidować - teraz się wycofuje:
    http://www.hotmoney.pl/artykul/2689/1/pieniadze-poda
    tek-belki-zostanie-na-zawsze.html
    a przecież jak wyborca głosuje to na propozycje programowe - chiba że można
    go robić w konia ?

    2.
    czy podatek Belki jest konstytucyjny ?
    bo podatek pobierany od dochodów obywatela rozlicza się w rocznym 'Picie"
    ale pod. Belki już nie, gdyż nie jest on płacony ANONIMOWO !!! z nipem banku
    ???,
    więc - czy podatek od dochodów obywatela pobierany anonimowo jest
    konstytucyjny - chiba nie

    czy te oczy mogą kłamać,
    chiba tak
    czy można prawo łamać
    chiba tak
    jeśli oczy kłamią
    obiecanki dają
    to czy honor mają
    bo polityk to szczur zwykły
    obietnicami nas zwodzi
    do kłamstwa przywykły
    prawdy zapomina
    na wyborców się wypina
    o kim mowa ?

    pozdr. z

  • 2. Data: 2008-06-13 15:22:57
    Temat: Re: PO, Belka i konstyutucja?????????????
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "zaemka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tek-belki-zostanie-na-zawsze.html
    > a przecież jak wyborca głosuje to na propozycje programowe - chiba że

    bo to był taki projekt jak z koziej d. trąbka. projekt PRowy, tak jak w
    poprzedniej kadencji PO zgłosiło projekt niby realizacji obietnicy PiSu...
    taka mała polityczna wojna i nic więcej, a "belkę" miało toto znieść tylko
    od odsetek bankowych, więc jak dla mnie nieporozumienie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2008-06-13 15:49:00
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 13 Jun 2008 16:33:26 +0200, "zaemka" <z...@o...pl> wrote:

> [...]
    atek-belki-zostanie-na-zawsze.html
    >a przecież jak wyborca głosuje to na propozycje programowe - chiba że można

    Powiedz, czy za sto milionów od Wałęsy kupiłeś meble do tego
    mieszkania, które dostałeś od Kwasa, czy od jednego z trzech milionów,
    które wybudowano za Kaczyńskiego?

> [...]
    >???,
    >więc - czy podatek od dochodów obywatela pobierany anonimowo jest

    Cóż. Skoro jako podatnika kwestia dotyczy cię bezpośrednio, możesz
    zwrócić się do TK o rozstrzygnięcie tej sprawy.
    Daj znać, jak poszło.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2008-06-13 22:06:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej Bojko" 5...@4...com

    > Powiedz, czy za sto milionów od Wałęsy kupiłeś meble do tego
    > mieszkania, które dostałeś od Kwasa, czy od jednego z trzech milionów,
    > które wybudowano za Kaczyńskiego?

    ...na ziemi, którą rozdawał minister Andrzej Lepper. :)

    Ale, ale... Nie do końca PIS kłamał!! W Białymstoku zbudowano mieszkania
    dla bezdomnych i sprzedano je jakoś bardzo tanio -- nie wiem, czy za pół
    ceny, czy za ćwierć, czy za dwie trzecie, ale tanio. :)

    I tylko bezdomnym!!! Ci, którzy mieszkania czy domy mieli -- kupić po
    atrakcyjnej cenie nie mogli. :)

    Ja akurat wówczas nie miałem nikogo, komu mógłbym podarować swoje mieszkania,
    więc nie mogłem być bezdomnym, a więc nie mogłem mieszkania takiego zakupić...
    Ale ponoć wielu ludzi z dnia na dzień stało się w tamtych dniach lumpami. ;)

    Ponoć darowizna w ,,ścisłym gronie rodzinnym'' była zwolniona z podatku.

    Jeśli coś plączę z tym podatkiem -- przepraszam. :)

    > Cóż. Skoro jako podatnika kwestia dotyczy cię bezpośrednio, możesz
    > zwrócić się do TK o rozstrzygnięcie tej sprawy.
    > Daj znać, jak poszło.

    W razie czego będziemy trzymali kciuki. :)

    Ja belek nie zamierzam płacić -- będę zakładał kolejne konta w WBK. :)
    Problem w tym, że w miesiącu za freeko mogę zlecić tylko pięć operacji
    z potwierdzeniem SMSkodem... Kolejne kosztują po 20 groszy za SMS...
    Niby 5 dodatkowych kont w miesiącu to dużo, ale trzeba zarezerwować
    ze dwa SMSy i na inne cele, takie jak ustanowienie odbiorcy chociażby... TS [To
    Straszne!!]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-06-15 15:58:12
    Od: C...@g...com

    On 14 Cze, 00:06, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    > ze dwa SMSy i na inne cele, takie jak ustanowienie odbiorcy chociażby... TS [To
    Mnie w WBK poinformowano, że te 5 SMSkodów dotyczy tylko konta
    osobistego, w przypadku oszczędnościowego SMSów nie wlicza się do tej
    puli. Czyli niezależnie od ilości kont oszczędnościowych dla każdego
    przysługuje nieograniczona liczba SMSów z kodami.

  • 6. Data: 2008-06-15 17:08:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    C...@g...com 8...@d...goo
    glegroups.com

[...]

    Sprawdź sam i przekonasz się. :)
    Co gorsza -- tylko z 9 pierwszych rachunków można przelać
    pieniądze ,,z komputera''. Pozostałe są tylko do podglądu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-06-15 17:25:31
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    C...@g...com pisze:
> [...]
    > puli. Czyli niezależnie od ilości kont oszczędnościowych dla każdego
    > przysługuje nieograniczona liczba SMSów z kodami.

    jak robilem przelew z oszczednosciowego to limit bezplatnych sie
    zmniejszal.

  • 8. Data: 2008-06-15 19:59:09
    Od: C...@g...com

    On 15 Cze, 19:25, Krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    /.../

    > jak robilem przelew z oszczednosciowego to  limit bezplatnych   sie
    > zmniejszal.
    No tak - a zapewniały mnie dwie pracownice: Opiekun Klienta i Doradca
    Klienta - ciekawe czym to się różni ? ;)

  • 9. Data: 2008-06-15 20:21:25
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    C...@g...com pisze:
    > On 15 Cze, 19:25, Krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > /.../
    > No tak - a zapewniały mnie dwie pracownice: Opiekun Klienta i Doradca
    > Klienta - ciekawe czym to się różni ? ;)

    Przy przelewie na konto wlasne nie ma sms - moze o to im chodzilo?
    W najblizszym czasie nie planuje przelewow z kont oszczednosciowych -
    tak wiec nie sprawdze, czy sie nei pomylilem.

    Ostatnio robilem jednoczesny przelew z konta oszczednosciowegio i kart
    kredytowej, ale dalem do koszyka i zatwierdzilem sms obie transakcje.

    Przy wczesneijszych przelewach na 90% przelew na konto obce niezaufane z
    oszczednosciowego zmniejszal limit sms do wykorzystania.

  • 10. Data: 2008-06-15 21:21:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztofsf" g33jab$3e$...@n...wp.pl

    > jak robilem przelew z oszczednosciowego to limit bezplatnych sie zmniejszal.

    Ustanowienie odbiorcy pochłania SMSy.
    Przelew do Fiskusa ;) lub ZUS -- też.
    Natomiast sam przelew nie musi, choć może.

    I tu ZONK -- u mnie pochłonął, choć zaznaczyłem, że
    ma nie chłonąć. :) Na dodatek ten przelew anulowałem,
    albowiem uznałem, że przeleję pieniądze inną drogą. :)
    IMO znalazłem błąd w systemie, ale że testowanie jest
    kosztowne (SMSów mi brakuje, a nie chcę się zhańbić :)
    opłatami) więc nie wykażę, iż w konkretnej sytuacji
    (którą miałem u siebie) system głupieje. :) Oczywiście
    można sprawdzić, że przelew pochłonął SMSa, choć nie
    powinien był, jako że tak ustawiłem tego (siebie akurat)
    odbiorcę. :)

    -=-

    Ja teraz mam problem inny -- co miesiąc przybywa mi pieniędzy,
    albowiem nie potrafię wydawać tego, co otrzymuję. No i nie wiem,
    co z tymi pieniędzmi robić. :) Kupuję coraz taniej, zadawalam
    się życiem na najniższym poziomie i tylko pozostaje mi paliwo,
    (które dla mnie kosztuje teraz taniej niż przed rokiem) jedzenie
    (też dla mnie coraz tańsze) i... Banki...

    Och!! gdyby jakaś laska się znalazła, która by te nadwyżki mądrze ulokowała...
    Na przykład utopiłaby :) w wannie z ,,wonnościami'', w saunach, basenach,
    hotelach, zajazdach, motelach, pensjonatach, kawiarniach, czekoladopitaniach. :)
    campingach, restauracjach... Oby nie ,,sięgała do kieliszka'' czy ,,fajek''
    lub innego świństwa typu ,,trawa''...

    Jak już się jakaś nawinie, to albo pali, albo jest bojaźliwa,
    albo nie jest dziewicą (a ja chcę dziewicę) albo trwoni to,
    co bezcenne -- droższe od złota, pereł, brylantów... (czyli CZAS!)

    Boże!!! Jak ja nienawidzę ludzi, którzy bezczynnie na coś czekają -- na
    koniec roku szkolnego, maturę, egzaminy na studia, skończenie 18 roku
    życia, powrót Taty czy Mamy -- ze sklepu lub z zagranicy, lepszą pogodę
    zasobniejszy portfel, lepszą pracę/płacę lub inny cud...

    Z dwojga złego wole mieć za dużo pieniędzy niż za mało, ale wolałbym
    jednak wydawać, niż odkładać na ,,jutro'', które być może nigdy nie nadejdzie. :)

    I aby było jasne -- raczej nie szukam poradnika ,,jak ulokować pieniądze
    w papierach wartościowych'' -- chcę żyć. :)

    Głodowałem, aż połamały się moje palce (wiem -- dawno o palcach nie było)
    i odzwyczaiłem się od dawania/rzucania na tacę. :) A teraz -- chcę żyć!!!
    Wróciło ;) moje zdrowie i Radość Życia. :) Nadzieja i pewność tego, że
    w tym życiu warto TYLKO ŻYĆ. :) Żyć i nic ponadto nie warto już robić. :)

    -===--

    No i chyba założę konto w Multi, aby mieć gdzie wpłacać papier ;) i skąd
    przelewać pieniądze... Polbankowy system ,,informatyczny'' to makabra!!!

    Boże -- jaki (przepraszam) idiota wymyślił papierowe pieniądze!!?!!?
    Można je zgubić, ktoś może je ukraść, można pomylić nominały...
    Przy wyjmowaniu jednego banknotu, można utracić inny, przyklejony
    (brudem, potem i nie wiem, czym jeszcze) do niego...

    To nieprawda, że [papierowe] pieniądze nie śmierdzą!!! Śmierdzą, i to jeszcze jak
    mocno!!!
    (kto mnie zapewni, że nikt tymi banknotami (za przeproszeniem) nie podcierał
    tyłka?!?!)

    Jutro chyba idę do Multi...
    Może jeszcze założę ROR w WBK... (jest za free, o ile cośtam się wpłaca)
    I nie wiem, gdzie jeszcze, aby móc wpłacać ,,makulaturę'' i móc przelewać (:
    pieniądze... :)

    Wreszcie i mBank mógłby w Białymstoku postawić wpłatomaty!!!!!!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'