  • 1. Data: 2004-06-11 13:23:48
    Temat: Multibank i błąd sesji.
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>

    Przy pierwszorazowym logowaniu podaję hasło aktywowane wcześniej przez
    telefon, po czym system każe mi zmienić je na nowe. Wpisuję co trzeba i
    otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny
    klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
    A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?

    T.

  • 2. Data: 2004-06-11 13:38:51
    Temat: Re: Multibank i błąd sesji.
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
> [...]
    > klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
    > A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?

    Moim zdaniem to ich blad. Przegladarka trzyma tylko informacje "o
    sesji", a nie zawartosc sesji - ta jest trzymana po stronie serwera. Po
    podaniu hasla przy pierwszym zalogowaniu ta informacja jest dopisywana
    do sesji. Po pierwszej zmianie hasla wszystkie informacje zwiazane z
    haslem (jakies sumy kontrolne itp) powinny byc zaktualizowane.
    Najwyrazniej nie aktualizuja wszystkich informacji. W takim razie
    najlepiej zniszczyc swoja sesje (wylogowujac sie) i rozpoczac nowa
    (zalogowujac sie).

    To tylko hipoteza, przyczyn moze byc wiecej (np. bledne przekazywanie
    linkow miedzy frame'ami w przegladarce, tzn. dla "starego" hasla zamiast
    dla "nowego"), ale wydaje mi sie b. prawdopodobne ze to po ich stronie
    jest blad.

    Miko

  • 3. Data: 2004-06-11 13:49:36
    Od: m...@p...onet.pl

    Wpisuję co trzeba i
    > otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa>

    to nie jest ani błąd przeglądarki ani błąd MultiBanku.
    poprostu klikneleś 2 razy w guzik zmień hasło, jak klikniesz tylko raz to
    będzie wszystko dobrze działało!

  • 4. Data: 2004-06-11 14:41:58
    Od: "Pio" <p...@b...pl>

> [...]
    > klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
    > A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?

    Ciekawe, mam tam konto i jak na razie 0 problemów. To spróbuj innej
    przeglądarki jak chcesz sprawdzić.