eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank i błąd sesji. › Multibank i błąd sesji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank i błąd sesji.
    Date: Fri, 11 Jun 2004 15:23:48 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <cacbr3$ksm$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: bwr26.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1086960292 21398 83.29.241.26 (11 Jun 2004 13:24:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2004 13:24:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303391
    [ ukryj nagłówki ]

    Przy pierwszorazowym logowaniu podaję hasło aktywowane wcześniej przez
    telefon, po czym system każe mi zmienić je na nowe. Wpisuję co trzeba i
    otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny
    klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
    A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?

    T.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1