eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - male rozczarowanie :(Multibank - male rozczarowanie :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - male rozczarowanie :(
    Date: Wed, 3 Jul 2002 07:03:47 +0200
    Organization: Slask Wroclaw
    Lines: 43
    Message-ID: <a...@T...Waszczynski>
    NNTP-Posting-Host: pj13.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1025672786 26776 217.96.153.13 (3 Jul 2002 05:06:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Jul 2002 05:06:26 +0000 (UTC)
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:191248
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
    Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi. Przeszedłem się więc do
    oddziału i oto co się dowiedziałem:
    1. Nie można automagicznie (czytaj: podpisując aneks) przejść z konta
    Jestem na Ja bądź My. Nie da się i już, bo system tego nie przewiduje.
    Jednakże pracują nad tym. :-/ Jedyną możliwością jest zamknięcie
    starego rachunku i otworzenie nowego.
    Będzie mi to konieczne, gdyż potrzebuję ustanowić pełnomocnika, a do
    Jestem nie da się przecież.

    2. Jeśli przy starym rachunku miało sie kartę VC, opłaconą na rok,
    to... tak zgadza się - trzeba z niej zrezygnować i wystąpić o nową.
    Oczywiście wszelakie opłaty ponosi się ponownie, co czyni taką
    operację zupełnie nieopłacalną.
    3. Obiecanki dotyczące oddzwonienia do klienta (dysponent miał do mnie
    zadzwonić z wyjaśnieniami dotyczącymi pewnej kwestii) można włożyć
    między bajki. Dysponent nawet zapisał sobie, że proszę o telefon -
    odzew zerowy.

    Btw - czekam teraz na telefon z księgowości (lub okolic), bo naliczyli
    mi jakieś karne prowizje za niedozwolony debet. Problem w tym, że
    takowego nie było, bo mam dozwolony. Pewnie też nie zadzwonią...

    4. Kwestia, którą miał wyjaśnić dysponent dotyczyła opłat. Mianowicie
    spytałem czy jest możliwość proporcjonalnego w stosunku do czasu
    wykorzystania, zapłacenia za VC, jeśli trzeba wyrobić nową, bo mają
    ograniczony system. Przypuszczam, że nie, bo w sytuacji pozytywnej
    odpowiedzi raczej by nie zapomniał zadzwonić.

    W sumie jestem rozczarowany, a post jest negatywny.
    Poza tym, po przemyśleniu, przestałem być zainteresowany zamykaniem i
    otwieraniem nowego rachunku nawet jeśli by mieli mnie proporcjonalnie
    za kartę obciążyć. Za dużo komplikacji by to spowodowało. Nie mam na
    to czasu.
    Prędzej zmienię bank.



    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<
    mail: w...@w...wytnijto.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1